Pewnie nieraz trafiliście już na tzw p0 w Google. Jest to wynik, który pojawia się na najwyższej pozycji czasami nawet nad reklamami. P0 czyli wynik który zazwyczaj jest jakby poradą jak coś zrobić i opisuje krok po kroku albo w ciągu jakąś czynność o którą pyta internauta Google i jest to skrót ze strony internetowej jakiejś firmy. Zdania co do korzyści dla reklamodawców w Google są podzielone bo należy temu się na bieżąco przyglądać. Załóżmy, że macie sklep internetowy który sprzedaje wkłady do piór wiecznych. I na zapytanie jak wymienić wkład do pióra wiecznego ten wasz wynik jest na samej górze.
Jeżeli macie sklep internetowy i jako ktoś kliknie w ten wynik i zakupi u Was ten wkład to jest to jak najbardziej plus, ale jeśli macie stronę internetową z poradnikiem i zarabiacie na reklamach na swojej stronie to taki wynik p0 może spowodować że internauta przeczyta daną poradę bezpośrednio w google i nie wejdzie już na Waszą stronę.
Dlatego warto sprawdzać czy jakieś wyniki łapią się u Was na p0.