Na niektórych kontach można już zobaczyć, nowy dostęp do Google Merchant Center. Widać go teraz jak wejdziemy w profil firmowy, z poziomu pulpitu nawigacyjnego Google Moja Firma:
Aktualności
Wykluczenie aplikacji mobilnych
Jeżeli prowadzisz kampanię Google Ads (dawniej AdWords) i nie chciałbyś aby Twoje reklamy pojawiały się w aplikacjach mobilnych i szukasz w internecie sposobów jakby tu zrobić wykluczenie aplikacji mobilnych w Google Ads można to zrobić w następujący sposób:
Jak usunąć stare zdjęcie z mapy Google
Czasami zdarza się, że firma zmienia wystrój wnętrz albo zmienia lokalizację i zdjęcia, które pozostają w wizytówce firmy na mapie Google nie są już aktualne. Jeżeli zdjęcia były dodane przez tą firmę czyli właściciela wizytówki usunięcie nieaktualnego zdjęcia jest proste. Wystarczy zalogować się na konto które jest powiązane z Google Moja Firma, wejść w opcję
Reklama na telefonach
Na pewno zauważyłeś już dawno, że w chwili obecnej ogromna większość dorosłych Polaków ma zawsze przy sobie telefon. Zapewne bardzo wielu z nas ma też na nim dostęp do internetu. A kiedy szukamy czegoś będąc na mieście (pomocy drogowej, taksówki itd) często używamy wyszukiwarki Google. Jest to okazja, którą mogą wykorzystać firmy chcące trafić ze
Performance Max 1000 wykluczeń
Pewnie wielu osobom brakowało prowadząc kampanie Performance Max możliwości wykluczeń słów kluczowych. Od teraz taka opcja jest dostępna. To dobra wiadomość a na minus jest że dodanie wykluczeń można wykonać tylko z pozycji całego konta, czyli ostrożnie trzeba dodawać wykluczenia bo zadziała we wszystkich kampaniach na koncie. No i druga kwestia jak na razie jest
Reklama w internecie
Pandemia zmieniła wiele ale przede wszystkim sposób wyszukiwania firm. Wszystko przyspieszyło i przeszło do internetu. W chwili obecnej to jeszcze bardziej ważne, żeby być widocznym w wyszukiwarce Google. Czy korzystasz już z pozycjonowania stron lub kampanii w Google Ads (dawniej Adwords) ? Kiedy ktoś wyszukuje Twojej usługi w Google.pl pytanie brzmi czy Twoja firma pojawia
Skuteczna reklama tanio
Wiele lat temu telewizja, gazety i radio miały największy zasięg i możliwość dotarcia do widzów, czytelników i słuchaczy. Obecnie poszukiwania usług i towarów powoli przenoszą się do internetu. Ogromna ilość tych poszukiwań zaczyna się od wyszukiwarki google.plReklama dociera do ogromnej ilości osób zainteresowanych bo reklamy tekstowe ukazują się na słowa kluczowe które samamu się dobiera
Jak reklamować się na mapach Google
Jedną z najlepszych opcji jest reklama wizytówki firmy nad innymi po lewej stronie listingu. Do tego potrzebna będzie oczywiście działająca kampania Google Ads (dawniej Adwords). Wtedy na takiej kampanii trzeba dodatkowo ustawić następujące opcje:
Windows 10 jak skasować aktualizację która nie może się zainstalować
Czasami może się zdarzyć, że któraś z aktualizacji Windows próbuje się w kółko zainstalować ale nie dochodzi do końca i cały czas ponownie komputer próbuje ją zainstalować. Zdarza się to raczej rzadko i winne mogą być niepoprawnie ściągnięte pliki na przykład przez problem z internetem w trakcie aktualizacji lub inne przyczyny ale w każdym razie
Reklamy Google Ads
Prowadzimy dla naszych klientów kampanie Google Ads (wcześniejsza nazwa Google Adwords) a także możemy zaoferować Państwu pozycjonowaniem stron w Warszawie oraz oczywiście w całej Polsce. Reklamy w Google Ads są bardzo nowoczesnymi skutecznymi reklamami i świetnie docierają do klientów z internetu a zlecając nam czy innej firmie Partnerskiej z Google – poprowadzenie reklam w Google
Automatyczna migracja do GA4
Wiadomość ciekawa zarówno dla osób i firm, które pozycjonują swoją stronę, jak i dla prowadzących kampanie Google Ads. Bo na pewno używacie do analizy swoich reklam internetowych statystyk Analytics. W lutym 2023 rozpoczęła się automatyczna migracja do Google Analytics 4. Jeżeli z jakiegoś powodu nie chcecie do końca lutego 2023 przejść migracji na GA4, to
Dlaczego warto pozycjonować swoją stronę
Pozycjonowanie pozwala stronom internetowym na uzyskanie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania, co zwiększa ich widoczność dla potencjalnych klientów. Dzięki temu więcej osób może odwiedzić stronę, co zwiększa szanse na generowanie ruchu, sprzedaży czy zwiększenie zainteresowania ofertą. Pozycjonowanie może być także efektywniejsze niż inne formy reklamy, ponieważ skierowane jest do osób, które już wstępnie wyrażają zainteresowanie