Reklamowanie firmowej strony internetowej poprzez pozycjonowanie spowoduje, że:
- taka reklama działa całą dobę!
- nikt jej nie wyklika!
- dociera bezpośrednio do zainteresowanych osób
- jest widoczna na telefonach, laptopach, komputerach i tabletach
- dociera w momencie kiedy klienci tego chcą
- jej koszt jest bardzo niski
Wyślij do nas teraz mailem słowa kluczowe do bezpłatnej, szybkiej wyceny.
[email protected]
Pozycjonowanie strony firmowej pozwala na osiągnięcie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce. Jak na pewno już zauważyłeś, po wpisaniu w Google jakiegoś zapytania, pojawia się bardzo długa lista wyników, a jednocześnie sam zapewne rzadko sprawdzasz firmy, które w wyszukiwarce są na dziesiątej czy dalszej stronie.
Dlatego tak ważne jest wypromowanie swojej strony na wysokie miejsca w Google. Reklamowanie się w ten sposób nawet na całą Polskę, jest tańsze niż porównywalna reklama w telewizji czy radiu ogólnopolskim. Pozycjonowanie stron Warszawa EBE.pl Chełmżyńska 180 skutecznie pomoże Twojej firmie w osiągnięciu wysokiej pozycji za bardzo atrakcyjne niskie stawki Taniej niż w innej formie reklamy: promowanie strony firmowej w przeliczeniu na słowo, jest tańsze niż Google Ads czy inne formy reklamy.
Klienci widząc wypozycjonowaną firmę na pierwszych miejscach w Google, mają zapewne podświadome przekonanie, że tej firmie zależy na klientach i powinni zostać dobrze obsłużeni. Jednym ze składników pozycjonowania jest dobra optymalizacja opisów i tytułów strony, co powoduje, że klienci od razu widzą profesjonalne teksty w listingu Google, które mogą zachęcić do odwiedzenia właśnie strony Twojej firmy.
Ta reklama ma z założenia dotrzeć z ofertą Twojej firmy, tylko do zainteresowanych ofertą klientów. Nie marnuje się w ten sposób ani czasu, ani pieniędzy na reklamę, która dotrze do wszystkich – profesjonalne wypromowanie Twojej strony na wysokie pozycje, kieruje Twoją reklamę tylko do zainteresowanych klientów. Ta forma reklamy jest procesem, który musi trochę potrwać zanim osiągnie się wyniki, ale jeżeli robi to profesjonalna firma, wyniki nawet jak będą się zmieniać w czasie ze względu na zmiany w algorytmie Google i tak powinny pozostać w miarę stabilne przy ciągłym pozycjonowaniu. Jeżeli interesuje Ciebie tak skuteczna forma promocji, skontaktuj się nami jesteśmy firmą z Warszawy, nasza siedziba mieści się na ul. Chełmżyńskiej 180 w Warszawie. Jeżeli interesuje Ciebie pozycjonowanie lokalne, także zapraszamy do naszej firmy – pozycjonujemy strony z wielu miast i dzielnic. Taka reklama trwa niezależnie od płynącego czasu, więc decydując się dzisiaj i budując, co miesiąc przez wiele lat, dobre pozycje swoich stron, powodujesz, że konkurencja tak łatwo nie będzie w stanie dogonić Twojej firmy w wynikach Google.
Można by zapytać czemu pozycjonować się ze swoją stroną firmową akurat na jakieś miasto, typu nasza stolica. Odpowiedź jest dosyć prosta, gdyż Warszawa jest największym miastem w Polsce jeśli chodzi o liczbę mieszkańców, co automatycznie powoduje, ze dotarcie poprzez wypozycjonowanie firmowej strony internetowej w wyszukiwarce Google spowoduje, że te setki tysięcy osób zobaczą ofertę Twojej firmy wysoko w wynikach wyszukiwarki. A co dodatkowo ciekawe – wysokie pozycje w największej obecnie wyszukiwarce internetowej, powoduje, że ofertę Twojej firmy zobaczą nie tylko Polacy ale i osoby z zagranicy, gdyż Warszawa jest potężnym ośrodkiem biznesowym w Europie Środkowo-Wschodniej. W Warszawie działa wiele przedsiębiorstw, które konkurują ze sobą na rynku off-line, ale znają też zalety bycia on-line i konkurują ze sobą także w pozycjonowaniu swoich stron. W takim wielkim środowisku internetowym, reklama jest po prostu niezbędna dla firm, aby wybić się ponad konkurencję, której w pozycjonowaniu są setki tysięcy zaindeksowanych podstron w Google, czyli żeby złapać uwagę potencjalnych klientów i zwiększyć swoją widoczność na rynku lokalnym jakim można określić Warszawę. Wielkim ale lokalnym.
Reklama poprzez pozycjonowanie Warszawa może przybierać różne formy. Można pozycjonować nie tylko stronę główną naszego serwisu internetowego, ale przede wszystkim konkretne tematyczne podstrony. Wyobraźmy sobie, że oferta Państwa firmy to wiele produktów i wtedy skierowanie klienta na Waszą główną stronę, spowoduje że zobaczy on na pewno historię firmy, pracowników, zdjęcia przedsiębiorstwa, ale nie zobaczy tej konkretnej rzeczy której szukał. A pozycjonując stronę w Warszawie czy na inne miasto, warto pamiętać, że witryna internetowa, jest tak jakby witryną w Państwa wirtualnym sklepie. Musimy klientowi pokazać poprzez odpowiednie wypozycjonowanie, konkretnej podstrony, to co chce zobaczyć. Czyli jeżeli szuka butów na śnieg, podstrona z butami śniegowymi musi być wysoko wypozycjonowana na takie właśnie hasło, a nie kierować po wypozycjonowaniu na główną stronę firmową.
Proszę pomyśleć jak to działa w realnym świecie gdzie dotychczas takie reklamowanie firmy, było mało znane, a firmy często inwestowały w reklamę zewnętrzną czyli banery, billboardy przy ulicach, czy na przystankach autobusowych. Takie reklamy są oczywiście widoczne dla dużej liczby osób i mogą przyciągnąć wzrok, ale nie zadziałają tak dokładnie jak pozycjonowanie strony. W przypadku pozycjonowania stron w Warszawie czy innym mieście, tak jakby pokazujemy reklamę tylko osobom zainteresowanym – nie płacimy za pokazywanie jej wszystkim. Jest to swoista rewolucja w świecie on-line i off-line. Czegoś takiego wcześniej po prostu nie było. Teraz wypozycjonowana strona pokazuje się w wyszukiwarce Google, tylko tym, którzy właśnie szukają jakieś usługi czy towaru.
Oczywiście można zapytać: skoro pozycjonowanie stron tak doskonale działa, czemu cały czas widzę reklamy w telewizji, radio i prasie. Tak się dzieje ponieważ są ogromne firmy, korporacje, które mają niewyobrażalnie duże budżetu reklamowe i one także pozycjonują swoje strony w internecie, ale mają nadal spory budżet na reklamę w starych środkach łączności. Warszawa to ogromne miasto, w którym działa wiele stacji telewizyjnych, znajdziemy także na falach eteru pełno rozgłośni radiowych, oraz bardzo znanych i poważanych wydawców gazet. Reklama w tamtych mediach nadal może być skutecznym sposobem dotarcia do dużej grupy ludzi i zwiększenia świadomości marki, ale już nie tak jak kiedyś. Wiele z tych koncernów mediowych wie, że taka nowoczesna reklama stron i bycie w internecie, to nieodzowna część ich budżetu reklamowego, ale chce zapewne docierać jeszcze też do swoich odbiorców, którzy są przywiązani do klasycznych form reklam.
Dlatego rozważając jaką formę reklamy wybrać dla swojej firmy, warto jest brać coraz mocniej pod uwagę działania on-line. W dzisiejszych czasach nawet w takim wielkim mieście jak nasza stolica, można się przebić z nową ofertą nowej firmy i można to zrobić właśnie poprzez pozycjonowanie stron Warszawa. Wiele osób korzysta z nowoczesnych aplikacji i stron internetowych i trzeba pamiętać, że ich nie znajdziemy już poprzez reklamę off-line. Do nich musimy dotrzeć poprzez na przykład właśnie promowanie stron internetowych. Oczywiście reklama w internecie, może przybierać różne formy, niektórzy wchodzą codziennie tylko na Facebooka, inni na Instagram czy TikToka, a inni korzystają tylko z serwisów informacyjnych dużych domów mediowych. Dzięki takim firmom jak nasza, która oferuje pozycjonowanie Warszawa ul.Chełmżyńska 180, 04-464 Warszawa EBE.pl, możecie Państwo dotrzeć do swoich klientów na wielu płaszczyznach i bardzo precyzyjnie określić grupę docelową.
Rozważając skuteczną reklamę dla swojej strony internetowej, niezależnie czy jesteście Państwo małą czy wielką firmą, warto skorzystać z doradztwa jednej z Warszawskich firm internetowych jak nasza. W Warszawie działa oczywiście wiele agencji internetowych, które oferują nowoczesne usługi reklamowe dla małych i dużych firm. Takie agencje jak nasza zajmują się projektowaniem i realizacją kampanii reklamowych dla klientów w wyszukiwarce Google. Najpierw pomogą w utworzeniu strategii marketingowej, potem dobiorą odpowiednie kanały reklamowe i monitorują efekty kampanii, ingerując jeśli trzeba w promowanie konkretnych słów, czy podstron, tak aby przekaz docierał do zawężonego, najlepiej dobranego grona potencjalnych klientów .
Jeżeli rozpoczynacie Państwo swoją działalność w Warszawie czy innym mieście i rozważacie promowanie swojej strony internetowej, ważne jest żebyście mieli już dobrze przygotowaną swoją ofertę pod kątem brandingu. Czyli, żeby na stronie, która ma być pozycjonowana, było estetyczne odróżniające się od konkurencji logo, niespotykane nigdy wcześniej hasło reklamowe, dobrze jest też już na początkowym etapie wybrać kolory firmowe, które będą dominować na Państwa stronie internetowej. Jeżeli to wszystko połączy się z wypozycjonowaniem strony internetowej na wiele wyszukiwanych haseł, spowoduje, że nawet nowa, mała firma, będzie w stanie szybko zyskać uwagę i zainteresowanie klientów.
Zapraszamy do kontaktu – pozycjonowanie z EBE.pl – przygotujemy dla Państwa niezobowiązującą wycenę pozycjonowania Twojej strony internetowej:
EBE ul.Chełmżyńska 180, 04-464 Warszawa
tel.: 506 34 35 42
Pracujemy od Poniedziałku do Piątku w godz: 9:00-17:00
Czy pozycjonowanie stron jest skuteczne w takim dużym mieście?
To fakt, że miasto Warszawa jest jednym z największych miast w Europie, w którym zarówno liczba firm jak i mieszkańców jest bardzo znaczna, ale czy jest to wada czy zaleta ? Zależy jak na to spojrzeć. Z punktu widzenia firmy, która chce wypozycjonować swoją stronę internetową i boi się kosztów, że będzie to droższe niż na mniejszym lokalnym rynku, jest to według nas i plus i minus. Bo z jednej strony oczywiście koszty wypozycjonowania strony, na wyszukiwane hasła będą o wiele wyższe niż w innym małym mieście, ale z drugiej strony po wypozycjonowaniu takiej strony – ilość klientów będzie o wiele, wiele większa.
A pozycjonowanie Warszawa ma tą zaletę, że nie płaci się potem za kliknięcia, tylko stały abonament, niezależny ile osób potem klika w taki link. Czyli koszt wypozycjonowania będzie w pewnym sensie stały w małym i dużym mieście bo nie zależny od ilości kliknięć a jedynie od ilości stron do pokonania w indeksie Google.
W takich dużych miastach jak stolica, warto być widocznym ze swoją stroną internetową wysoko, gdyż tego typu stolice europejskie, przyciągają wiele nowoczesnych firm, które mają środki na reklamę, a jednocześnie, mieszka tam wielu ludzi, których będzie stać na bardziej ekskluzywne wyroby i w związku z tym firmy mogą stosować nieco wyższe marże.
Dodatkowo można powiedzieć, że ilość pewnego typu potencjalnych klientów będzie tutaj wyższa niż w innych miastach Polski.
Przykłady ?
W Warszawie znajdują się tak prestiżowe uczelnie wyższe, takie jak Politechnika Warszawska czy Uniwersytet Warszawski, które mają tysiące studentów, a ci studenci muszą coś jeść, gdzieś się ubierać, gdzieś naprawiać, swój sprzęt elektroniczny, samochody itd. Jest to rynek, który aż prosi się o profesjonalne wypozycjonowanie z ofertą internetową Twojej firmowej strony www. Taka ilość studentów czyli dodatkowych konsumentów jest niespotykana w innych miastach niż Warszawa i warto to wykorzystać. Masz restaurację ? To świetnie się składa – jeżeli uda Ci się wypozycjonować swoją stronę firmową wysoko na hasło, którego w weekendy wyszukują studenci, możesz być pewnie że to już połowa sukcesu. Potem dobra obsługa, smaczne jedzenie, atrakcyjne ceny i klient jest Twój.
Takich przykładów można szukać tysiące, dlatego tak ważne jest aby na takim rynku jak Warszawa wypozycjonować się wysoko w takim miejscu gdzie teraz wszyscy, wszystkiego szukają – czyli wyszukiwarka Google. Owszem nie będzie to tanie, ani łatwe, ale rzadko jest tak, że coś jest taniej i łatwe i przynosi dobre profity. Warto zadbać o wysoką pozycję swojej strony internetowej w wyszukiwarkach a można to osiągnąć właśnie poprzez zlecenie profesjonalnego pozycjonowania strony w firmie takiej jak nasza.
Przy wyborze firmy, która będzie pozycjonowała Twoja stronę firmową, warto zwrócić uwagę na rodzaj umowy, czy jest zależna od efektów i czy są opłaty z góry ? Dobrze jest zawrzeć umowę, która będzie płatna tylko w przypadku wypozycjonowania strony na ustalone pozycje a nie stały abonament niezależny od pozycji. I druga kwestia opłat z góry, lepiej kiedy umowa jest tak skonstruowana, że płatności nie są z góry, tylko po wypozycjonowaniu i za okres w którym dokładnie dane pozycjonowane hasła były na pozycji a nie za cały miesiąc z góry, gdyż może się zdarzyć że ileś dni w miesiącu pozycjonowane hasła w Warszawie czy innym mieście nie będą na pozycjach i wtedy lepiej za ten okres nie płacić.
Zapraszamy do kontaktu – pozycjonowanie EBE – nie pobieramy opłat z góry za tą formę promocji Twojej strony firmowej !!!
EBE ul.Chełmżyńska 180, 04-464 Warszawa tel.: 506 34 35 42 [email protected]
Kiedy reklamować swoją firmę? Czy w czasach kryzysu czy spokoju gospodarczego?
Wiele osób zastanawia się, jaki czas jest najlepszy na reklamowanie swojej firmy, czy wtedy kiedy jest kryzys gospodarczy, czy w trakcie prosperity gospodarczego? Według nas w momencie kiedy na świecie panuje spowolnienie gospodarcze, warto reklamować swoją firmę poprzez pozycjonowanie Warszawa Twojej strony internetowej, gdyż w czasach kryzysu – według nas – reklamowanie swojej firmy jest wyjątkowo ważne z wielu powodów. Pozycjonując swoją stronę w internecie powodujemy, że klienci o wiele łatwiej znajdą nas wśród innych firm, a szczególnie w czasie kryzysu, w których wiele firm rezygnuje z reklamy i wtedy będzie o wiele łatwiej i taniej „przebić” się przez listę wyników wyszukiwarki Google.
Budowanie świadomości marki dla nowych firm w czasach kryzysu, też jest bardzo ważne w trudnych czasach, gdyż wiele firm ogranicza swoje wydatki na promowanie stron i ogólnie marketing, a jest to dla twojej firmy bardzo dobra wiadomość, bo masz szansę na wyróżnienie się na tym rynku, o wiele szybciej i o wiele taniej.
Dodatkowo klienci którzy zobaczą wypozycjonowaną twoją stronę wysoko w Googlach w czasach kryzysu, potraktują ją jako lidera w swojej branży, który bardzo dobrze się „trzyma”, a to zwiększy wielokrotnie zaufanie do twojej firmy.
Promowanie strony ma ogromny wpływ na zwiększenie sprzedaży w czasach kryzysu, gdzie ludzie będą o wiele dokładniej sprawdzali i porównywali oferty wielu firm, a jeżeli twoja strona będzie wyszukiwana na wysokich pozycjach w Google, to cierpliwość klientów do wyszukiwania i sprawdzania oferty wszystkich 10 firm z pierwszej strony, jest zawsze mniejsza niż tych pierwszych wyników.
Nawet jeżeli dany klient pomimo wysokiego wypozycjonowania strony, nie skorzysta z twojej oferty, to jest szansa, że kolejny klient widząc wysoko wypozycjonowaną twoją stronę, już z niej skorzysta, czym wyżej w wynikach wyszukiwania jest strona twojej firmy, tym większa szansa na większą ilość potencjalnych klientów.
Reklamowanie strony firmowej wyszukiwarce Google w Warszawie albo w innym mieście, czy nawet w całej Polsce jest bardzo dobrym rozwiązaniem, zarówno na czasy kryzysu jak i normalnej sytuacji gospodarczej, o wiele lepiej jest kiedy do twojej firmy dociera codziennie kilku nowych klientów niż nie ma ich w ogóle. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, wykonamy szybką bezpłatną wycenę, dobrego pozycjonowania Twojej firmowej strony.
EBE ul.Chełmżyńska 180, 04-464 Warszawa tel.: 506 34 35 42 [email protected]
W obecnych czasach, internet stał się najczęściej używaną platformą reklamową dla firm do komunikacji ze swoimi klientami, oraz do dzielenia się informacjami pomiędzy ludźmi. Dlatego dobra reklama w internecie, może stanowić o być albo nie być firmy. Pokazywanie się firmy z ciekawą ofertą w internecie, jest właściwie niezbędne dla każdej nowej firmy, która chce zaistnieć na dłużej na rynku, czyli dąży do powiększania swojej bazy klientów. Według nas w chwili obecnej najskuteczniejszym narzędziem reklamowym jest wyszukiwarka Google i promowanie się właśnie w niej niezależnie, czy jesteście z Warszawy i szukacie firm na hasło pozycjonowanie Warszawa, czy z innego regionu Polski, bo zasady reklam w internecie są takie same w całym kraju. Uruchamiając nową firmę, warto rozważyć kilka za i przeciw, dobrej reklamie w postaci pozycjonowania firmowej strony internetowej.
Obecność online jest teraz kluczowym czynnikiem. Kiedyś sklep z ubraniami właściciel zamykał o siedemnastej i szedł do domu. Jeżeli klient zjawił się pół godziny po czasie, nie kupił już tego co chciał i musiał czekać do następnego dnia, na otwarcie sklepu. Dzisiaj jeżeli Twoja strona firmowa nie będzie działać, klient natychmiast uda się do innej i tam dokona zakupu, a jutro jak wszystko dobrze pójdzie, przywita kuriera z paczką pod swoimi drzwiami. Teraz większość ludzi korzysta z internetu i wyszukiwarki Google, aby znaleźć informacje o sklepach, produktach i usługach. Jeżeli Twojej firmy nie będzie wysoko na liście wyników w Google, może ona stracić wielu potencjalnych klientów. Promowanie swojej strony firmowej jest bardzo ważnym czynnikiem, w tej nowoczesnej grze o klienta.
Pozycjonując w Warszawie docierasz do zainteresowanych klientów.
Mają stronę internetową, lub sklep – możemy dzięki pozycjonowaniu trafić do ściśle określonego grona klientów. Reklamując się poprzez pozycjonowanie Warszawa ze sklepem z rowerkami dla dzieci, trafiamy tylko do osób zainteresowanych tymi rowerkami. To jest zaleta reklamy on-line i pozycjonowania, gdyż reklamy internetowe trafiają, na do dokładnie określonej grupy klientów a nie do wszystkich, którzy kiedyś czytali gazetę. Można zapytać co to zmienia ? Zmienia prawie wszystko ! Dzięki dobremu targetowaniu reklam do klientów, szansa że zakupią Twój produkt czy usługę jest o wiele większa. Przykładów są tysiące. Po co reklamować mailem komuś usługi reperowania pras hydraulicznych jeżeli docierają one firm zajmujących się sprzątaniem biur. Optymalizowanie i promowanie stron pozwala dotrzeć firmom chcącym dobrze obsłużyć klientów, bezpośrednio do klientów zainteresowanych ich ofertą.
Kolejnym bardzo ważnym czynnikiem pozycjonowania się w Warszawie są koszty dotarcia do klienta. Pozycjonowanie strony internetowej jest o wiele tańsze niż, tradycyjna reklama w tv, parsie i radio. To jest coś co daje równowagę pomiędzy nowymi firmami, a takimi co już są długo na rynku. Dzięki pozycjonowaniu stron, nawet nowa mała firma z bardzo ograniczonym budżetem reklamowym, będzie w stanie niesamowicie skutecznie, dotrzeć do nowych klientów.
A co jeśli źle dobierze się słowa do pozycjonowania?
Przed uruchomieniem pozycjonowania, sprawdzamy wyszukania haseł, analizujemy czy są odpowiednie dla klienta, ale gdyby z jakiegoś powodu trzeba było zmienić te hasła, to właśnie internet daje takie możliwości, gdyż śledzenie wyników reklamy w obecnych czasach jest bardzo proste. Reklamy w internecie pozwalają na dokładne obserwowanie wyników kampanii pozycjonerskich, takich jak liczba wyświetleń czy kliknięć, co powoduje że można szybko reagować i dostosowywać kampanię reklamową do nowej sytuacji.
EBE ul.Chełmżyńska 180, 04-464 Warszawa tel.: 506 34 35 42 [email protected]
Reklamowanie swojej strony internetowej, czyli tak naprawdę reklamowanie swojej firmy, jest w obecnych czasach bardzo ważne z wielu powodów. Niezależnie czy mówimy o nowej firmie, która dopiero rozpoczęła działalność od kilku tygodni, czy jest to firma która już ma ugruntowaną pozycję na rynku lokalnym od kilku lat, lub kilku miesięcy, warto promować ją w nowoczesnych narzędziach, takim jakim jest pozycjonowanie strony internetowych wyszukiwarce Google.
Oczywiście uzyskanie widoczności, dla nowej małej firmy jest o wiele ważniejsze niż dla takiej, która ma już ugruntowaną pozycję od wielu lat.
Nowa firma, która dopiero zaczyna świadczyć usługi na rynku, ma w obecnych czasach o wiele trudniej z przebiciem się niż kiedyś. Lata temu kiedy firm świadczących dane usługi, na nawet dużym lokalnym rynku na przykład w Warszawie, było kilka już minęły, w chwili obecnej w każdej branży znajdziemy konkurencję na kilkanaście lub kilkadziesiąt firm.
Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie własnej strony internetowej, bo pozwala to na dotarcie do nowych klientów, do takich którzy będą zainteresowani Państwa produktami lub usługami oferowanymi przez Waszą firmę. Bez pozycjonowania strony internetowej, nawet jeżeli macie bardzo dobrą stronę internetową, a nie jest ona znajdywana przez klientów, wysoko w wyszukiwarce Google, taka forma obecności niewiele wniesie.
Promowanie strony internetowej, pomaga w budowaniu marki na rynku, poprzez promowanie oferty, logo, nazwę i kolorów firmy. Dzięki temu właśnie potencjalni klienci, zaczną ją kojarzyć optycznie, waszą markę z konkretnymi produktami lub usługami.
Bez skutecznego pozycjonowania strony w Warszawie, nie uda się firmie dobrze konkurować z innymi firmami, które oferują podobne usługi lub produkty, i tak jak wtedy, taka firma może być odsunięta na dalszy plan przez klientów.
Jedną chyba z największych zalet pozycjonowania, jest to że będąc wysoko w wyszukiwarce Google na dane hasło, przyciągamy klientów, ale dokładnie tych którzy są zainteresowani waszą ofertą, a nie wszystkich innych przypadkowych. W związku z tym Wasi pracownicy, nie tracą czasu na rozmowy z klientami, którzy nie są zainteresowani waszą ofertą.
Promowanie strony internetowej w Warszawie, może oczywiście prowadzić w szybkim tempie, do zwiększenia sprzedaży, zarówno poprzez proces zachęcania klientów do zakupu, jak i po prostu przez promowanie produktów i usług – nie reklamując się w wyszukiwarce, trwałoby to o wiele dłużej.
Jeżeli jesteście zainteresowani wypromowaniem swojeh strony firmowej w Warszawie, zapraszamy do naszej firmy przygotujemy niezobowiązującą, bezpłatną, szybką ofertę, wyceny słów kluczowych, dla twojej strony internetowej.
EBE ul.Chełmżyńska 180, 04-464 Warszawa
tel.: 506 34 35 42
Pracujemy od Poniedziałku do Piątku w godz: 9:00-17:00
Dlaczego warto zdecydować się na współpracę z naszą firmą?
Działamy od roku 2003 czyli już prawie 20 lat. W tym czasie cały czas mamy umowę, tak skonstruowaną że nie pobieramy opłat z góry za pozycjonowanie. Taka forma umowy jest bardzo rzadko, spotykana na rynku, zazwyczaj firmy pobierają stałe abonamenty, za takie promowanie stron niezależnie od efektów. Delikatnie mówiąc – nie jest to najlepsze rozwiązanie dla klienta, gdyż niezależnie od tego czy pozycjonowane frazy są na pozycjach czy nie, taka firma pobiera wtedy stały abonament.
Co jakiś czas zgłasza się do nas klient, który podpisał umowę z firmą, która pobierała z góry od razu od pierwszego dnia, stały abonament i współpraca trwała pół roku albo rok czasu, a nie było żadnych efektów, słowa które miały być wypozycjonowane, nie były wypozycjonowane, a firma pobierała co miesiąc stały ustalony abonament.
U nas tak nie jest u nas po podpisaniu umowy nie pobieramy żadnej opłaty rozpoczynamy promowanie strony firmowej i w zależności od trudności słowa, pierwszą fakturę wystawimy dopiero po miesiącu, czy kilku miesiącach w przypadku trudniejszych słów i będziemy potem rozliczać te faktury tylko za dni w, których hasło, które pozycjonowaliśmy było na pozycji.
Niektóre firmy proponują stały abonament, plus dodatkowa opłata w przypadku efektów – jest to już na pewno ciekawsze niż stały abonament niezależnie od efektów.
Ale najlepszą formą umowy na pozycjonowanie Warszawa jest właśnie promowanie jej bez braku opłat z góry i tylko za efekty.
Wtedy interesy firmy pozycjonującej, oraz klienta są zbieżne. Dopóki strona nie będzie wypozycjonowana, to ani firma pozycjonująca, ani klient nie ma z tego profitów i dlatego i firmie pozycjonującej i klientowi równie mocno zależy na efektach !
Podpisując z nami umowę macie państwo w niej zagwarantowane płatności tylko w przypadku kiedy strona będzie wypozycjonowana na dane hasła.
Jest to bardzo wygodna i uczciwa dla klienta forma umowy i na nią warto zwracać uwagę. Ta zasada dotyczy niezależnie czy chcecie państwo pozycjonować stronę w Warszawie, czy w innym mieście w Polsce, czy na świecie. Ważne jest aby na początku dokładnie przejrzeć umowę i zobaczyć jakie warunki się są w niej zapisane i jaki jest okres wypowiedzenia umowy o pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie czy innym mieście w Polsce.
Spotkaliśmy się już kilka razy, kiedy klienci przychodzili do nas z informacją, że podpisali umowę na tego typu usługę , a umowa była na dwa lata bez możliwości wcześniejszego rozwiązania, przy czym wypowiedzenie umowy należało zrobić w ciągu miesiąca przed końcem umowy, a jak nie to przechodziła na kolejne 2 lata…
Dlatego bardzo prosimy sprawdźcie państwo najpierw umowy, jak będziecie porównywali oferty różnych firm.
Ważne jest nie tylko to jaka jest cena za poszczególne hasło, ale czy są opłaty z góry i czy potem opłaty są pobierane za cały miesiąc czy tylko za dni na których hasło było na pozycji.
Pozycjonując stronę może się przecież zdarzyć, że z jakiegokolwiek powodu czy Google lub awarii strony, nieopłacenia domeny, na jakiś czas strona spadnie z pozycji i co wtedy ?
U nas jeżeli strona wypadnie z pozycji nie pobieramy opłaty za taki okres i rozliczamy tylko dni w których strona była na pozycji.
Zapraszamy do kontaktu z nami poprzez maila lub telefonicznie przygotujemy dla państwa bezpłatną niezobowiązującą wycenę oraz propozycję umowy na pozycjonowanie Warszawa lub w innym mieście:
EBE ul.Chełmżyńska 180, 04-464 Warszawa
tel.: 506 34 35 42
- Jakie są zalety pozycjonowania?
- Czy każdą firmę stać na pozycjonowanie?
- Jakie są korzyści z pozycjonowania?
- Od czego zacząć pozycjonowanie?
- Jak optymalizować stronę pod pozycjonowanie?
- Jaka powinna być treść pod pozycjonowanie?
- Czy pozycjonowanie stron internetowych działa?
Jakie są zalety pozycjonowania w Warszawie?
Jeżeli masz wątpliwości czy w ogóle reklamować się w internecie – rozważ proszę takie za i przeciw. Reklamowanie swojej firmy w internecie poprzez pozycjonowanie w Warszawie ma wiele korzyści i jest niezwykle istotne w dzisiejszym cyfrowym świecie. Wydaje nam się że poniżej znajdziesz kilka powodów, dlaczego warto inwestować w reklamę internetową. Reklama internetowa poprzez promowanie swojej strony firmowej w Warszawie ma ogromny zasięg, gdyż internet to globalna platforma, która umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów w całej Warszawie a nawet Polsce czy świecie. Reklamowanie się w taki nowoczesny sposób w Warszawie pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców bez względu na ich lokalizację geograficzną na terenie miasta stołecznego.
Dodatkowo ma doskonałe precyzyjne targetowanie, gdyż promowanie strony firmowej oferuje zaawansowane narzędzia reklamowe, a przede wszystkim dotarcie bezpośrednio do klienta zainteresowanego Twoją ofertą czyli coś niespotykanego gdzie indziej – precyzyjne targetowanie reklam. Możesz dostosować swoje reklamy do określonej grupy docelowej na podstawie demografii, zainteresowań, zachowań online i wielu innych czynników w przypadku kampanii reklamowych typu Google Ads. Dzięki temu skuteczniej dotrzesz do osób, które są zainteresowane twoimi produktami lub usługami. Jest też kwestia pomiaru wyników, gdyż promowanie strony internetowej pozwala na dokładne śledzenie wyników i analizowanie efektywności takiej kampanii reklamowej. Możesz monitorować liczbę wyświetleń, kliknięć, konwersji i innych wskaźników, co umożliwia ci dostosowanie strategii reklamowej w czasie rzeczywistym i zoptymalizowanie jej efektywności. Pozycjonowanie Warszawa to także większa widoczność Twojej firmy w stolicy Polski.
Dzięki pozycjonowaniu w wyszukiwarce Twoja firma może zyskać większą widoczność wśród konkurencji. Dobre wykonanie takiej usługi w wynikach wyszukiwania, obecność na portalach społecznościowych i innych platformach online zwiększa szansę na dotarcie do potencjalnych klientów i budowanie rozpoznawalności marki na nigdy wcześniej niespotykaną skalę. Promowanie Twojej strony firmowej w wyszukiwarce, może być bardziej kosztowo efektywne niż tradycyjne formy reklamy, takie jak telewizja, radio czy druk ulotek reklamowych. Możesz w pozycjonowaniu dostosować budżet reklamowy do swoich możliwości i płacić tylko za rzeczywiste rezultaty kiedy strona jest dzięki pozycjonowaniu na wysokich pozycjach, na przykład za kliknięcia w reklamę lub konwersje. Istnieją również tanie lub darmowe narzędzia, takie jak media społecznościowe, które umożliwiają dotarcie do szerokiej publiczności bez dużych nakładów finansowych.
Tego typu działania pozwalają na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców zainteresowanych dokładnie tą usługą lub ofertą, co może przełożyć się na większą liczbę odwiedzających i potencjalnych klientów Państwa firmy. W dzisiejszych czasach prawie każda firma ma swoją stronę w internecie, więc reklamowanie swojej strony poprzez promowanie ich w wyszukiwarce – pozwala na wyróżnienie się w tłumie bo sama obecność strony w internecie nie spowoduje, że dotrą do niej klienci. Reklama poprzez promowanie swojej strony firmowej w wyszukiwarce Google, pozwala na budowanie zaufania i wiarygodności w oczach potencjalnych klientów, co może przełożyć się na większe przywiązanie klienta do firmy oraz oczywiście na wzrost sprzedaży. Poprzez dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców zainteresowanych ofertą Państwa firmy, reklama może przyczynić się do wzrostu konwersji i sprzedaży, bo do tego w sumie sprowadza się chyba prowadzenie wszystkich firm.
Pozycjonowanie Warszawa z EBE.pl pozwala na interakcję z klientami w sposób, który jest niemożliwy w tradycyjnych formach reklamy. Możesz angażować użytkowników poprzez konkursy, ankietowanie, komentarze, recenzje i wiele innych interaktywnych narzędzi. To pomaga w budowaniu więzi z klientami i zwiększa zaangażowanie wokół twojej marki. Reklama w internecie jest nieodłącznym elementem dzisiejszej strategii marketingowej. Daje możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, zwiększenia widoczności marki, mierzenia wyników i budowania zaangażowania. Warto inwestować w reklamę internetową, aby rozwijać swoją firmę w dynamicznym środowisku online.
Reklamowanie się w tak wielkim mieście jak Warszawa ma swoje wady i zalety oczywiście. Z jednej strony można pozyskać niesamowitą ilość klientów, z drugiej strony ciężko się przebić bo firm w takim mieście też są ogromne ilości.
Zaletą reklamy w takim mieście jak stolica, będzie to, że będzie się docierało zarówno do mieszkańców Warszawy, jak i osób które to tylko pracują a dojeżdżają z innych miast czy miejscowości pod Warszawą, oraz dociera się z reklamą do turystów którzy odwiedzają stolicę naszego kraju tysiącami każdego roku.
Ale to co z jednej strony jest zaletą, może być wadą, gdyż docieranie do tak ogromnej ilości klientów zarówno którzy są mieszkańcami Warszawy, a może tylko pracują tutaj a dojeżdżają z okolicznych miejscowości, a także do turystów którzy odwiedzają milionami naszą stolicę co roku, będzie o wiele trudniej niż na przykład w małym miasteczku gdzie konkurencja jest tylko jedna, albo nie ma żadnej konkurencji.
Dlatego ważne jest aby rozpoczynając współpracę z agencją, która oferuje tego typu reklamę, tak aby wybrać taką firmę, która nie będzie pobierała opłat od razu z góry za taką promocję, albo będą to niskie opłaty, a nie od razu pełen abonament, tak jakby hasło było już na pozycji, gdyż w przypadku ogromnego abonamentu miesięcznego, a kiedy hasło wejdzie dopiero za kilka miesięcy, albo kilkanaście na pozycję, to zarabia w tym momencie tylko agencja a nie klient.
Oczywiście jesteśmy sobie w stanie wyobrazić wyjątki od tej zasady – hasła, które jest tak ciężko wypozycjonować, że trzeba zaangażować od początku ogromne ilości pracy oraz linkowania, dużych płatnych serwisów, a to znaczy że ktoś te koszty musi już ponosić od pierwszego dnia, więc tutaj omawiamy raczej sytuację z haseł bardziej niszowych.
Dlatego jeżeli chcecie aby Wasza firma pojawiła się na telefonach komórkowych, tabletach, laptopach, komputerach stacjonarnych waszych nowych klientów w Warszawie, zapraszamy do naszej firmy, przygotujemy dla was słowa kluczowe które będą do wypozycjonowania w realnie dającym się przewidzieć w czasie, a jednocześnie koszt ich nie będzie kosmiczny, tak aby można było realnie podejść do takiej reklamy, a kiedy te hasła czy hasło uda się już pozycjonować będzie można myśleć o następnych, kiedy te pierwsze będą już zarabiały na siebie.
Stolica ma niesamowite możliwości, gdyż pozycjonując się tutaj, dociera się zarówno do mieszkańców którzy na co dzień muszą kupować różne usługi, produkty, ale także do osób które przyjeżdżają tutaj do pracy i często w trakcie pracy wyskoczą coś kupić, albo załatwić, albo po pracy, do nich też możecie dotrzeć dzięki pozycjonowaniu swojej strony firmowej wyszukiwarce. A jeżeli wasz biznes w jakiś sposób spełnia oczekiwania turystów, to otwiera się niesamowita kolejna możliwość przed waszą firmą dzięki pozycjonowaniu strony internetowej, czyli docieranie do osób z całego świata którzy wpiszą z innego kraju hasło z dodatkiem miasta, w wielu przypadkach takie hasło także pokaże im się nawet w innym kraju. Czyli za cenę reklamy lokalnej w mieście takim jak Warszawa, otrzymujecie często w przypadku dobrania odpowiedniego hasła, reklamy która będzie widoczna w całej Polsce, a nawet na całym świecie, albo chociaż w Europie. Dlatego dobranie odpowiedniego hasła, czyli słowa kluczowego, jest tak ważne, gdyż jest to fundament całej formy reklamy jaką jest właśnie ta promocja waszej firmy w internecie. Jeżeli uda się dobrze dobrać słowa, tak aby osoby które będą je wpisywały miały intencje skorzystania z waszych usług, a nie samemu naprawienia czegoś, czy dowiedzenia się jak coś samemu wykonać, to wtedy szansa, że spośród milionów osób które codziennie są w Warszawie w internecie, wielu z nich wejdzie także na waszą stronę.
Czy każdą firmę stać na pozycjonowanie w Warszawie?
Według nas, jak najbardziej każdą firmę jest stać na reklamowanie się w Warszawie właśnie w ten nowoczesny internetowy sposób, gdyż nawet jeżeli jest to mała, młoda firma założona dosłownie tydzień temu, to jednak, że nawet w tak młodej firmie znajdzie się budżet rzędu dwustu złotych netto miesięcznie, tak aby wybrać może nie najbardziej skuteczne słowo, ale takie, które spowoduje, że wiele nowych osób wejdzie na stronę tej firmy!
W pozycjonowaniu właśnie chodzi o to, że każda firma może się reklamować w ten sposób.
Firmy małe, które dopiero zaczynają działać na rynku, mogą przeznaczyć na ten cel małe kwoty, a kiedy pozycjonowanie zacznie zarabiać na siebie, dokładać kolejne hasła, tak aby napływ potencjalnych klientów na stronę był coraz większy. Oczywiście duże firmy mają przewagę, gdyż mają ogromne budżety i są w stanie od razu kiedy tylko zdecydują się na reklamę w Warszawie, przeznaczyć na tą reklamę ogromne kwoty, jednakże właśnie zarówno wśród średnich firm i małych nie jest to problemem, gdyż w naszej firmie ceny pozycjonowania haseł, które ściągną na waszą stronę już konkretną ilość potencjalnych osób, zaczynają się od kilkuset złotych netto miesięcznie.
Dlatego jeżeli przeczytaliście gdzieś, że koszt reklamy poprzez pozycjonowanie Warszawa wymaga tysięcy albo dziesiątki tysięcy złotych miesięcznie, to owszem, firmy dochodzą do takich poziomów i są takie firmy w Warszawie, które pewnie właśnie za takie stawki pozycjonują swoich klientów, jednakże jeśli macie o wiele mniejszy budżet też jak najbardziej skorzystacie z pozycjonowania w naszej firmie.
Aby ten rodzaj reklamy zadziałał, przede wszystkim najważniejsza jest dobranie odpowiednich słów kluczowych, dlatego wspólnie usiądziemy nad tym i pochylimy się tak aby zarówno na podstawie dostępnych narzędzi internetowych, jak i na podstawie waszej wiedzy, jaki naszej wiedzy, wytypujemy hasła a potem wycenimy je tak aby dobrać właśnie odpowiednią równowagę pomiędzy kosztami a ilością klientów, które mogą sprowadzić na waszą stronę te hasła dzięki pozycjonowaniu jej w Warszawie.
Hasła muszą być dobrane w taki sposób, aby osoba która będzie je wpisywała w telefon komórkowy, albo komputer miała w myślach skorzystanie z oferty waszej firmy, a nie na przykład samemu naprawienie czegoś, czy dowiedzenie się jak zrobić coś samemu.
Gdyż skuteczność słów, nie opiera się tylko na tym jak dużo osób je miesięcznie wyszukuje, bo można sobie bez problemu wymyślić hasła które będą miały ogromne ilości wyszukań, jednakże będą bardzo ogólne i ludzie którzy je wpisują są jeszcze na etapie sprawdzania różnych pomysłów na różne rzeczy a nie korzystania już z jakiś konkretnych firm, dlatego trzeba bardzo dokładnie przeanalizować każde hasło, potem sprawdzić ilość wyszukań, następnie wycenić je, a następnie na podstawie tej wiedzy zastanowić się czy to właśnie ma sens.
Nasza firma działa na rynku od roku 2004 i od tego czasu zajmujemy się pozycjonowaniem stron, dlatego jesteśmy w stanie już na podstawie naszego doświadczenia powiedzieć wstępnie czy dane hasło będzie wyglądało na skuteczne w przypadku waszej firmy czy nie, a dodatkowo wy także prawdopodobnie macie już jakieś odczucia co do haseł, dlatego już na podstawie tych dwóch czynników będziemy w stanie wytypować wspólnie kilka haseł do wyceny, a do tego dodamy narzędzia które pokażą ile takich osób znajdzie się na terenie Warszawy które wpiszą to hasło w wyszukiwarkę Google.
Zaletą którą warto tutaj wspomnieć, jest także to że tej reklamy nikt wam nie wyklika. Są stare rodzaje reklamy jak radio, czy telewizja, tam nie ma żadnego ryzyka, tylko koszty są ogromne, ale w nowoczesnych mediach społecznościowych, lub w systemach typu Google Ads, liczą się wyświetlenia i kliknięcia, a tam często słyszymy że klienci mówią że boją się wyklikiwania przez konkurencję, ogólnie jest to zazwyczaj tak skonstruowane że konkurencja nie jest w stanie wyklikać wam reklam, ale już potencjalni klienci mogą to zrobić, gdyż są prawdziwymi klientami i jeżeli tych klientów w Warszawie jest dużo, a Warszawa ze względu na swoje położenie i bycie stolicą ma najwięcej mieszkańców w Polsce, to tutaj nietrudno sobie wyobrazić słowa które codziennie wpisują dziesiątki tysięcy osób i klikają w reklamę. Dlatego w innych rodzajach reklam trzeba się liczyć z tym że po kilku godzinach takich reklam, albo trzeba zwiększyć budżet dzienny, albo trzeba wyłączyć te reklamy bo już nie starczy środków.
Natomiast przy pozycjonowaniu strony w Warszawie, nie ma takiego ryzyka, to jest reklama której nikt nie wyklika, ona będzie wyświetlać się przez całą dobę, przez cały tydzień, niezależnie od tego ile osób kliknie w link prowadzący do waszej strony. a to powoduje że jesteście w stanie od razu z góry wiedzieć ile miesięcznie wydacie na taką reklamę, nie trzeba żadnego budżetu codziennie analizować i zmieniać, wystarczy ustalić budżet na pół roku czy na rok czasu, skierować go właśnie na pozycjonowanie w Warszawie, a następnie analizować ruch na stronie prowadzący właśnie dzięki pozycjonowaniu do waszej strony, tak aby na przykład za pół roku czy za rok czasu zastanowić się nad tym czy jakieś słowa zastąpić innymi, a zazwyczaj dokłada się po prostu kolejne hasła tak aby strona po kolejnych hasłach też sprowadzała następne osoby do waszej firmy.
Podsumowując można powiedzieć, że promowanie strony w Warszawie, jest to reklama która jest doskonała zarówno dla małej firmy która ma bardzo mały budżet, jak i dla dużej firmy która ma duży budżet marketingowy, gdyż i ta i ta firma, znajdą swoje miejsce na rynku i dobierzemy dla państwa odpowiednie słowa kluczowe w odpowiednich cenach tak aby wypełnić państwa budżet, najbardziej skutecznymi słowami jakie można znaleźć, a kiedy one zaczną zarabiać na waszą firmę, będzie można pójść do góry wybrać następne hasła nieco droższe dokładając, tak aby cały czas wasza firma była widoczna, a z miesiąca na miesiąc coraz więcej osób wchodziło na waszą stronę internetową, co przełoży się prawdopodobnie na większą ilość zamówień czy zakupów.
Jest obecnie bardzo wiele nowoczesnych form promocji które można wykorzystać jak media społecznościowe, czy system reklamowy Google Ads, jednakże te formy reklamy mają jedną rzecz która nie jest tak dobra jeśli chodzi o pozycjonowanie stron internetowych, czyli tam wszędzie płaci się za kliknięcia albo wyświetlenia.
Tutaj natomiast w naszej proponowanej formie reklamy, niezależnie od tego ile będzie kliknięć, abonament będzie stały miesięczny. Tak samo jeśli chodzi o wyświetlanie, w tej formie jaką jest promowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google, przez naszą firmę, wyświetlanie trwa całą dobę jest niezależna od tego która jest godzina, czy ileś osób już kliknęło w tą reklamę, tutaj wiecie państwo z góry jaki jest koszt waszej reklamy w danym miesiącu. A największa niespodzianka jaka może was spotkać, to miła, kiedy strona przez kilka dni na przykład nie była na pozycji, a my od razu automatycznie obniżyliśmy wartość tego abonamentu o te kilka dni.
Dlatego patrząc na różne formy porównania pozycjonowania do innych form reklam, wydaje nam się że naprawdę w chwili obecnej nie ma lepszej formy reklamy dla państwa firmy.
Internet oczywiście cały czas się zmienia, i być może za rok czy za dwa, powstaną nowe formy reklamy albo wyszukiwarka się zmieni, dlatego warto jest jak najszybciej korzystać z tego co jest dostępne, dlatego zapraszamy do bezpłatnej zupełnie niezobowiązującej wyceny, wystarczy tylko wysłać do nas mailem słowa kluczowe do wyceny a my przygotujemy dla państwa, bardzo atrakcyjne stawki za ich promowanie w wyszukiwarce.
W ciągu tygodnia wyceny robimy bardzo szybko zazwyczaj w ciągu jednej lub dwóch godzin, a poza godzinami pracy albo w weekendy, jeżeli wyślecie do nas państwo mailem te hasła do wyceny, postaramy się w ciągu kilku godzin tak samo szybko przygotować atrakcyjne stawki dla państwa firmy, na promowanie ich wyszukiwarce.
Proszę zauważyć że prawdopodobnie większość waszych klientów, ma przy sobie przez całą dobę telefon komórkowy a na nim wyszukiwarkę, oraz stały dostęp do internetu, albo o taki że mogą włączyć w każdej chwili i połączyć się z internetem, dlatego warto wykorzystać to, gdyż coraz więcej osób, wiemy już po sobie właśnie w ten sposób wyszukuje różnych rzeczy, niezależnie od tego czy jesteśmy w pracy, czy w domu, czy na ulicy, czy na spacerze w parku, bardzo często sięgamy po telefon żeby sprawdzić coś, znaleźć jakąś firmę, znaleźć restauracje, znaleźć jakiś produkt, albo nawet coś kupić od razu bezpośrednio z telefonu.
Dlatego jeżeli chcecie skutecznie się reklamować, wystarczy tylko bardzo dobrze przygotować swoją stronę na wizytę internautów, a potem wypromować ją w wyszukiwarce, tak aby pokazywała się wysoko na najwyższych pozycjach, kiedy ktoś pisze hasło z intencją wyszukania takiej firmy jak wasza. są to właściwie dwa filary, ale one są tak ważne, a jednocześnie tak proste do osiągnięcia za niewielkie pieniądze, dlatego nie czekaj i wyślij do nas teraz mailem swoje słowa kluczowe do wyceny a my przygotujemy dla ciebie bezpłatną, szybką, nie jest obowiązującą wycenę na najlepszą według nas formę reklamy dla Twojej firmy.
Jakie dodatkowe korzyści z pozycjonowania w Warszawie?
Pozycjonowanie strony internetowej ma także tą ogromną zaletę, że taka reklama jest w bardzo łatwy sposób do sprawdzenia. Dzięki takim narzędziom analitycznym jak Google Analytics, można bardzo szybko sprawdzać ile wczoraj, w zeszłym tygodniu, w zeszłym miesiącu, czy w jakimś dowolnym terminie kiedy działały i zbierały dane te Analytics’y, weszło z danego hasła na państwa stronę osób, dzięki pozycjonowaniu właśnie na konkretne hasło.
Czyli w takiej zestawieniach będzie widać, że na przykład, pozycjonując się na dziesięć różnych haseł, najbardziej skuteczne jest któreś, a najmniej któreś inne gdyż na każde z tych haseł będzie widać ile osób weszło w danym okresie, który chcecie sprawdzić. Takiej formy kontroli skuteczności reklamy właściwie wcześniej nigdy nie było. Można było dając reklamę w starych analogowych mediach typu radio, telewizja, czy prasa liczyć na to że ktoś w sekretariacie na przykład notował ile telefonów było podanej reklamie, ale to nie było tak czytelne i pokazane w tak dokładny sposób jak teraz dzięki nowoczesnym mediom internetowym.
Pozycjonowanie Warszawa powoduje, że nie tylko trafiacie z reklamą bezpośrednio do zainteresowanych już klientów, jednocześnie w momencie kiedy oni mają czas i chęć aby właśnie wtedy obejrzeć waszą reklamę, co jest właściwie bezcenne na rynku reklamowym, jednocześnie koszty takiej reklamy są o wiele niższe niż starych ogólnopolskich reklam jak telewizja czy radio, a jednocześnie kontrola nad skutecznością takich działań jest niesamowita, gdyż bardzo łatwo możecie prześledzić co robiły osoby, które weszły z danego pozycjonowanego hasła dalej na waszej stronie.
Czyli czy na przykład osoby, które wchodziły po pozycjonowanym haśle do sklepu internetowego, kupowały produkt czy z jakiegoś powodu wychodziły ze strony bardzo szybko, A może coś przeszkadzało im na stronie. Czasami tego typu analizy doprowadzały do ciekawych wniosków, okazywało się, że na pewnym rodzaju systemu operacyjnego na telefonach, jakaś podstrona źle się wyświetlała z czarną stroną która zasłaniała wszystko i nie dało się nic tam zakupić, coś co w inny sposób mogłoby nigdy nie wyjść, gdyby nie śledzenie właśnie w takim narzędziu analitycznym ruchu na stronie.
Mamy coraz bardziej nowoczesne czasy i warto jest skorzystać z tego, że wasza strona internetowa jest czynna przecież całą dobę, a wasi klienci mają przy sobie telefony komórkowe z dostępem do internetu także przez całą dobę, dlatego warto połączyć te dwa czynniki i niech wasza strona internetowa zacznie zarabiać w taki sposób jaki nigdy jeszcze wcześniej tego nie robiła. Oczywiście aby pozycjonowanie strony internetowej w Warszawie zadziałało, musicie mieć stronę przygotowaną w doskonały sposób tak aby wczytywała się bardzo szybko nawet na starych telefonach komórkowych ze słabym zasięgiem internetu, żeby miała czytelne zdjęcia, pełną ofertę tekstową, jeżeli są to produkty które można kupić bezpośrednio ze strony lub usługi, żeby ceny były podane w jasny sposób no i oczywiście żeby były atrakcyjne, ogólnie chodzi o to że dzięki stronie internetowej i pozycjonowaniu jej wyszukiwarce, możecie wejść na zupełnie inny poziom docierania do swoich obecnych i nowych klientów.
Pozycjonowanie w tak dużym mieście jak nasze stolica, jest na pewno z jednej strony ciekawe a z drugiej strony bardzo trudne, dlatego wiele małych firm zastanawia się czy w ogóle warto, A według nas jak najbardziej warto jest pozycjonować właśnie nawet wtedy kiedy macie działalność jednoosobową a firmy założyliście dosłownie kilka dni temu.
W pozycjonowaniu właśnie to jest bardzo niesamowite, że tu występuje pewna skala, czyli na pozycjonowanie będzie stać zarówno firmę, która zatrudnia tysiące osób, jaki firmę która składa się z jednej osoby, czy z kilku i ma bardzo mały budżet na reklamę.
Dzieje się tak dlatego, że można znaleźć słowo kluczowe, które w tak ogromnym mieście jest i tak wyszukiwane przez tysiące osób codziennie, a będzie tanie do wypozycjonowania i łatwo i szybko będzie można je wypozycjonować w ciągu kilku miesięcy nawet w takim ogromnym mieście z taką konkurencją jak Warszawa.
Następnie kiedy to słowo zacznie zarabiać na siebie, czyli zaczną z niego pojawiać się pierwsi klienci, to bardzo szybko taka nawet mała firma zauważy, że można dodać do tego budżetu kolejne hasło, potem kolejne i w ten sposób można dojść do kilkunastu haseł, które już wtedy mogą być dosyć drogie, a jednocześnie Wasza strona będzie miała coraz lepsze parametry w oczach Google, gdyż pozycjonując wiele haseł, jest to bardziej naturalne dla wyszukiwarki, niż kiedy człowiek chce się skupić na jednym, a robot bardzo szybko wykryje to, że strona jest promowana tylko na jakieś jedno hasło i w takiej sytuacji będzie to problem, który tak czy inaczej należy jakoś rozwiązać. I tutaj pojawiamy się my, którzy pomogą Waszej firmie zaistnieć tam gdzie obecnie są Wasi konkurenci i Wasi klienci – czyli w internecie w wyszukiwarce.
Pozycjonowanie strony w Warszawie od czego zacząć?
Aby pozycjonowanie twojej strony internetowej przebiegła pomyślnie, należy wdrożyć na początku tak zwany audyt SEO. Polega to na sprawdzeniu wielu czynników, które bierze pod uwagę wyszukiwarka, kiedy jej robot wchodzi na waszą stronę internetową. Jednymi z najważniejszych przy pozycjonowaniu, będą te elementy na waszej stronie które są potem pokazywane w skrócie na liście wyników wyszukiwania. Czyli chodzi o tytuły i opisy waszych podstron. Jak się na pewno domyślacie, dobrze jest aby w tych miejscach znalazły się słowa kluczowe na których będzie wam zależało. Co bardzo ważne, te opisy nie mogą się powtarzać, czyli nie można skopiować z jednego miejsca wszystkich tytułów i opisów na każdą podstronę waszego serwisu. Wiemy że tak jest łatwiej i szybciej, ale raczej w życiu nic co jest łatwe i szybkie nie daje dobrych efektów, tak samo jest jeśli chodzi o pozycjonowanie, czym bardziej będziecie mieli wyróżniającą się w pozytywnym sensie strony internetową tym wyższe może zająć pozycje w wyszukiwarce.
Oczywiście nie można na żadnym etapie zapominać o tym, że waszą stronę internetową tworzycie przede wszystkim dla użytkowników, czyli dobrze byłoby zawrzeć w takich miejscach tak zwane wezwanie do działania, czyli coś co może spowodować że dana osoba stwierdzi że okej kliknę tutaj i teraz.
Z aspektów technicznych takiego audytu SEO który należy przeprowadzić na pozycjonowanej stronie, jest ustalenie odpowiedniej hierarchii jeśli chodzi o ważność tekstu na każdej z pozycjonowanych podstron, oraz ogólnie na całym serwisie. Chodzi tutaj o tak zwane nagłówki H1, H2, H3 itd.
A więc w ten sposób informujemy wyszukiwarkę co jest najważniejszym tematem naszej podstrony, a co pobocznym, a na co jeszcze można zwrócić uwagę. Takie wyróżnienie przyda się też ze względów graficznych, gdyż o wiele łatwiej czyta się tekst jeśli jest on odseparowany od siebie a nagłówki są wyboldowane, niż pełna kartka A4 tekstu bez żadnych efektów.
Kolejna rzecz która jest bardzo ważna jeśli chodzi o audyt SEO, to sprawdzenie czy wasza strona internetowa dobrze otworzy się na urządzeniach mobilnych takich jak telefony komórkowe i tablety. Musi bardzo dobrze działać na tych urządzeniach, gdyż większość wyszukań w chwili obecnej jest robiona właśnie z telefonów. Chodzi zarówno o to czy w ogóle strona poprawnie wczytuje się na urządzeniach mobilnych, czyli czy zdjęcia widać, czy nie są zbyt małe, czy można je powiększyć, czy czcionka nie jest zbyt mała, czy tekst nie jest zbyt zbity, ale dodatkowo chodzi też o to jak szybko wczytuje się wasza strona internetowa na urządzeniach mobilnych gdyż to będzie być albo nie być dla waszej strony, jeżeli okaże się że strona wczytuje się bardzo powoli na telefonach komórkowych i większość internautów nie dotrwa do momentu aż wczytają się wszystkie zdjęcia na stronie.
W przypadku audytu strony przed pozycjonowaniem, patrzymy także na to czy nie ma jakichś błędów technicznych, które powodują na przykład czarną ramkę zasłaniającą jakiś przycisk, albo zasłaniające całą stronę w przypadku kupowania w sklepie internetowym, czyli takie działania które mogą zaprzepaścić cały proces pozycjonowania, na końcowym etapie dodania w sklepie internetowym czegoś na przykład do koszyka.
Po dokładnej analizie waszej strony internetowej, po podpisaniu umowy o pozycjonowanie w Warszawie albo innym mieście w Polsce, waszej strony firmowe i, przesyłamy informacje co należy poprawić na stronie, czyli tak zwane wskazówki optymalizacyjne które należy wprowadzić na waszej stronie internetowej.
Wyślij maila ze słowami kluczowymi do wyceny – zrobimy bezpłatną, szybką wycenę:
[email protected] albo tel. : 506-34-35-42
Istnieje masa powodów, dla których warto reklamować się poprzez pozycjonowanie Twojej strony internetowej w tak dużym mieście takim jak Warszawa:
Duża gęstość zaludnienia: Warszawa liczy podobno prawie 2 miliony mieszkańców, co czyni ją największym miastem w Polsce. Oznacza to, że Twoja reklama ma potencjał dotarcia do ogromnej liczby osób.
Zróżnicowana populacja: Warszawa jest miastem kosmopolitycznym, w którym mieszkają ludzie z różnych środowisk, o różnych dochodach i zainteresowaniach. To daje Ci możliwość dotarcia do szerokiej publiczności i zbudowania świadomości marki wśród potencjalnych klientów.
Silna gospodarka: Warszawa jest centrum biznesowym Polski i siedzibą wielu dużych firm i korporacji. Oznacza to, że jest to idealne miejsce do reklamowania produktów i usług skierowanych do firm i osób zamożnych.
Wysoki poziom konsumpcji: Mieszkańcy Warszawy mają wysoki poziom dochodów i są skłonni wydawać pieniądze na towary i usługi. To czyni ich atrakcyjnym celem dla reklamodawców.
Konkurencyjne otoczenie: Reklama w dużym mieście, takim jak Warszawa, może być konkurencyjna, ale może też przynieść duże korzyści. Jeśli Twoja reklama wyróżni się na tle konkurencji, możesz zyskać wielu nowych klientów dzięki pozycjonowaniu Twojej strony firmowej w wyszukiwarce Google.
Oprócz wyżej wymienionych powodów, reklama w Warszawie może być również korzystna dla budowania świadomości marki, zwiększania prestiżu firmy i dotarcia do nowych rynków.
Należy jednak pamiętać, że reklama w dużym mieście może być również droższa niż w mniejszych miejscowościach. Ważne jest, aby przed rozpoczęciem kampanii reklamowej dokładnie przeanalizować swój budżet i cele.
Jeśli rozważasz reklamę w Warszawie, zapraszamy do kontaktu z naszą agencją. Pomożemy Ci wybrać odpowiednie słowa kluczowe, opracować skuteczną kampanię reklamową i osiągnąć Twoje cele biznesowe.
Optymalizacja pod pozycjonowanie strony w Warszawie.
Ponieważ z powyższego artykułu wiesz już czym jest sama pozycjonowanie stron www, oraz jak ono ma się w stosunku do optymalizacji SEO. Dlatego teraz jest pora aby opisać jakie konkretne działania, trzeba będzie podjąć, aby twoja witryna była bardziej widoczna, na najwyższych pozycjach wyszukiwarki, oraz aby Google określiło ją jako warto merytorycznie pokazywania nawet na bardzo konkurencyjne hasła.
Jedną z najważniejszych rzeczy, jest merytoryczna treść jaka znajdzie się na twojej stronie internetowej.
Jest to ekstremalnie ważne zarówno z punktu widzenia potencjalnego klienta jak i wyszukiwarki.
Gdyż samo pojawienie się wysoko w wynikach Google, spowoduje jedynie że duża ilość osób będzie klikała i wchodziła na twoją stronę na konkretne zapytanie, ale co jeśli na tej stronie nie będzie nic poza numerem telefonu albo mailem do ciebie. Wiele firm popełnia taki błąd, że chce z bardzo prostą stroną typu wizytówka, wypozycjonować się na wysokiej pozycje, licząc na to, że klienci będą natychmiast dzwonili do nich lub wysyłali maile, bo na ich stronie nie ma żadnej informacji na temat ich oferty.
Ale to tak nie działa w dzisiejszych czasach, większość osób chce chociaż pokrótce zapoznać się z ofertą firmy, zanim skontaktuje się z tą firmą. A jednocześnie wielu internautów wejdzie na twoją stronę firmową w nocy, albo późnym popołudniem kiedy twoja firma jest nieczynna i nikt już nie odbierze telefonu, ani nikt nie odpowie na maila. Dlatego tak ważne jest aby na twojej witrynie firmowej, były wszystkie informacje, których może oczekiwać klient zanim zdecyduje się na współpracę z twoją firmą. Wykorzystaj internet, a właściwie swoją stronę internetową, która jest przecież czynna całą dobę, tak samo jak wyszukiwarka i internet, tak aby już wstępnie na twojej stronie, twój przyszły klient mógł znaleźć wszystkie potrzebne mu informacje na temat współpracy z twoją firmą, tak aby potem wysłał już tylko formularz współpracy, złożył zamówienie, lub kupił produkt jeżeli jest to sklep internetowy.
Dlatego przed rozpoczęciem pozycjonowania, zawsze sprawdzamy jaka treść znajduje się na stronie klienta, gdyż od tego, zależeć będzie czy nasze działania mające na celu wypozycjonowanie twojej strony internetowej w Warszawie lub innym mieście w Polsce, przełożą się tobie potem na klientów.
Przypomnij sobie, jak zapewne wiele razy szukaliście czegoś w internecie, opisu produktu, jego wagi, jakiegoś wymiaru i na żadnej stronie internetowej nie było tej informacji, bo wszystkie firmy skopiowały opisy od producenta i były takie same. Dlatego bardzo ważne jest aby treści na twojej strony były oryginalne i odpowiadały na właściwie wszystkie możliwe pytania klientów.
Wyślij maila ze słowami kluczowymi do wyceny – zrobimy bezpłatną, szybką wycenę:
[email protected] albo tel. : 506-34-35-42
Ilość tekstu na twojej stronie internetowej, będzie miało decydujące znaczenie, gdyż wyszukiwarka między innymi na podstawie jego ilości ocenia merytoryczną zawartość twojego serwisu, a więc czym więcej treści na twojej stronie firmowej tym lepiej.
Oczywiście treść na twojej stronie internetowej, nie może być zlepkiem bezsensownych informacji, musi to być content kierowane do człowieka który będzie czytał to. Czyli nie wchodzi w grę kopiowanie tekstów z innych stron, Ani powtarzanie w kółko takich samych zdań. Wyszukiwarka doskonale radzi sobie z analizą treści, dlatego bardzo szybko wychwyci tekst który nie ma żadnego znaczenia merytorycznego dla potencjalnego klienta, twórcy wyszukiwarki pracują cały czas nad tym aby firmy które są promowane na najwyższych pozycjach spełniały najwyższe wymagania, po to aby ludzie którzy chcą skorzystać z Google wiedzieli że znajdą tam ciekawe firmy.
Na stronie potrzebna jest odpowiednia hierarchia znaczników typu H1, H2, H3, gdyż wyszukiwarka, między innymi dzięki temu, ocenia co jest ważne dla ciebie na tej stronie internetowej, czyli w jakiej hierarchii ma też ułożyć treści dla waszych klientów. Te znaczniki służą do podsumowywania na przykład akapitów, tak aby określić co w danym akapicie jest najważniejsze i co jest tam omawiane. Po podpisaniu umowy opozycjonowanie z naszą firmą, bezpłatnie w ramach podpisanej umowy przesyłamy wskazówki optymalizacyjne w których podamy co dokładnie w waszym przypadku powinny zawierać te znaczniki na waszej pozycjonowanej stronie.
Jednakże pisząc treści na swoją stronę internetową, zawsze pamiętajcie, że tworzycie je dla swoich klientów a nie dla wyszukiwarki, dlatego czy nagłówki, czy treść, musi być skierowana bezpośrednio do Twoich klientów, określać to co chcą znaleźć właśnie na naszej witrynie firmowej.
Oczywiście dla wygody czytania przez prawdziwą osobę, tekst należy odpowiednio sformatować, wyboldować ważniejsze rzeczy, porobić akapity, tak aby lepiej się czytało. Wyszukiwarka poradzi sobie oczywiście bez tego, ale dobre formatowanie tekstu, to element który jest bardzo ważny.
Content jako optymalizacja pod pozycjonowanie
Twórcy wyszukiwarki Google, długi czas, pracowali nad tym i dalej pracują, aby lista wyników, która pokazuje się wyszukiwarce, była jak najbardziej wartościowa dla internauty, który szuka czegoś na dane zapytanie. Dlatego ogromne znaczenie ma treść jaka znajdzie się na waszej stronie jeżeli chcecie aby pozycjonowanie zadziałało skutecznie, oraz żeby internauta który wejdzie na waszą stronę zamienił się w waszego klienta.
Ponieważ wasza strona internetowa jest czynna całą dobę, to nawet w środku nocy kiedy wy już dawno śpicie, jakieś potencjalny klient może zawitać na waszą stronę i tam szukać informacji na temat waszej oferty i na podstawie tego co znajdzie na stronie albo skorzystać z waszej firmy albo nie.
Co go do tego może skłonić? Dobrej jakości zdjęcia, atrakcyjne ceny, ale przede wszystkim doskonały opis waszej oferty. Cena może być najniższa na rynku, ale jeżeli oferta nie będzie dobrze opisana, to tak naprawdę nikt nie będzie wiedział co za tą cenę może dostać i kupić.
Dlatego zawartość merytoryczna waszej strony w postaci contentu, jest tak ekstremalnie ważna jeśli chodzi o pozycjonowanie waszej strony internetowej w Warszawie czy w innym mieście w Polsce.
To właśnie treść będzie miała niesamowite znaczenie w osiągnięciu najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google dzięki pozycjonowaniu. Treść merytoryczna na stronie, oraz jej ilość, to coś na czym będzie opierało się Google skanując waszą stronę i zastanawiając się czy warto pokazać ją na najwyższych pozycjach.
Tworząc dobrą stronę internetową, czyli wartościową dla klientów a jednocześnie dla wyszukiwarki, musicie wziąć pod uwagę trzy ważne czynniki jeśli chodzi o zawartość merytoryczną waszych tekstów na stronie:
– oryginalność tekstów
– ich jakość
– ich ilość
Wszystkie teksty które wyszukiwarka oraz klienci znajdą na waszej stronie, muszą być oryginalne, gdyż skopiowanie tekstów na przykład ze strony producenta i wklejenie ich na własną stronę, w oczach wyszukiwarki nic nie daje, a w oczach klientów też często nic nie daje, bo często jest tak że producent poda bardzo lakoniczne krótkie dane na temat swojego jakiegoś produktu, a wszystkie sklepy internetowe kopiują to, a potem okazuje się że brakuje jednego z wymiarów i nigdzie w Internecie nie można znaleźć jednego z wymiarów jakiegoś produktu bo wszyscy skopiowali opis ze strony producenta.
Aby więc pozycjonowanie waszej strony internetowej w Warszawie przyniosło efekty w postaci wysokich pozycji ważne jest aby wszystkie teksty które zamieści się na swojej stronie internetowej były całkowicie oryginalne. Dlatego niech nie kusi was skopiowanie tych tekstów z innych stron, nawet jeśli będziecie musieli tworzyć swoje teksty przez kilka tygodni, to warto, w pewnym sensie wyszukiwarka właśnie wynagrodzi was za wasz trud, oraz wasi klienci także docenią to.
Jeżeli byście skopiowali tekst z innej strony, wyszukiwarka bardzo szybko namierzy oryginalny tekst, wiedząc że tamte teksty były zainteresowane przez nią wcześniej, a takie działanie nie dość że nie pomoże Wam zupełnie w pozycjonowaniu się, to wprost odwrotnie, ono po prostu zaszkodzi w pozycji waszej strony wyszukiwarce.
Kolejną kwestią która jest bardzo ważna jeżeli chcecie aby pozycjonowanie strony internetowej w Warszawie przyniosło niesamowite efekty, jest duża ilość treści na waszej stronie. Nie ma odpowiedzi na to jak dużo wystarczy napisać tekstów, jest ogólna odpowiedź czym więcej tym lepiej, przede wszystkim jednak więcej niż ma obecnie wasza konkurencja.
Oczywiście ważne jest też aby co jakiś czas uzupełniać teksty na stronie, czyli aby nie było takiej sytuacji że raz na dziesięć lat ktoś coś wpisze na stronę a potem przez 10 lat nic tam się nie dzieje, gdyż wyszukiwarka sprawdza też przyrost treści, a więc te strony które żyją, mają o wiele lepsze notowania niż takie na których nic się nie dzieje.
No i docieramy na najważniejsze kwestie jeśli chodzi o content marketing jako podstawy optymalizacji SEO, czyli jakość treści na waszej witrynie firmowej.
Wszystkie teksty, które umieścicie na swojej stronie, powinny pokazywać was jako eksperta w danej dziedzinie, dlatego ważne są bardzo drobne elementy, takie jak na przykład używanie odpowiedniego języka, dostosowanego do waszych odbiorców, tak aby osoby które mają zapoznać się z tym tekstem były w stanie go zrozumieć.
Gdyż czym bardziej ciekawy tekst oraz pomocny dla internauty, tym lepiej zostanie odebrany przez waszych przyszłych klientów, a dodatkowo mogą oni podzielić się linkiem do waszej strony.
Oczywiście tekst musi być odpowiednio podzielony, tak aby dało radę przeczytać go bez większych problemów, czyli muszą występować w nim akapity, znaczniki typu H1, H2 dobrze byłoby okrasić tekst grafikami, albo zdjęciami, gdyż o wiele lepiej czyta się tekst w którym co jakiś czas pojawiają się zdjęcia lub grafiki, w stosunku do tekstu który jest ciurkiem zapisaną kartką papieru.
Na ocenę waszej strony internetowej przez algorytm Google, w płynie także oczywiście prędkość ładowania się waszej strony oraz budowa techniczna waszego kodu. Czyli warto wykonać testy, jak szybko wczytuje się wasza strona internetowa na słabym czyli warto wykonać testy, jak szybko wczytuje się wasza strona internetowa nawet na starszym telefonie komórkowym, ze słabym dostępem do internetu, gdyż ani internauta, ani wyszukiwarka nie będą mieli cierpliwości aby czekać kilka minut na wczytanie się wszystkich zdjęć z waszej strony na takim urządzeniu.
Oczywiście aby pozycjonowanie strony internetowej przyniosło efekty, na które liczycie, czyli aby sprzedaż waszej firmie usług lub produktów się zwiększała, musicie zadbać o waszą strona internetowa tak jak o wasze biuro w realnym świecie, albo o wasz salon sprzedaży w realnym świecie. Strona internetowa to nie tylko wizytówka waszej firmy, pozycjonowanie jej na wysokie pozycje w wyszukiwarce przyniesie efekty tylko wtedy kiedy ona spełni oczekiwania internautów, czyli nie może oczywiście zbyt długo się wczytywać nawet na starszych modelach telefonów ze słabym dostępem do internetu, gdyż w czasach obecnych większość wyszukań jest podobno właśnie wykonywana z komórek. Dlatego wasza witryna firmowa musi szybko wczytać się wraz ze zdjęciami, cennikami oraz innymi informacjami jak mapy dojazdu, tak aby nawet starsze telefony mogły sobie poradzić z dotarciem do waszej firmy albo zamówieniem czegoś, albo zapoznaniem się z waszą ofertą i skontaktowaniem się z waszą firmą.
To jak szybko wczyta się witryna, to nie tylko niezadowoleni klienci jeżeli będzie wczytywała się powoli, ale wyszukiwarka wykryje to bardzo szybko i nie pozwoli waszej stronie zaistnieć nawet dzięki pozycjonowaniu na wysokich pozycjach na zbyt długo. a jeśli nawet by się tak stało, no to sami klienci ocenią szybko waszą witrynę firmową i będą uciekali z niej nie chcąc czekać kilkanaście sekund czy kilkadziesiąt sekund aż strona się wczyta.
Pozycjonowanie stron www – to działa
Kolejną kwestią aby pozycjonowanie strony internetowej miało sens, jest aby twoja witryna firmowa była jak najbardziej intuicyjna w korzystaniu z niej, musi być wykonana w odpowiedniej strukturze, tak aby dotrzeć do treści, można było szybko, a nie trzeba było przeklikiwać się przez jakieś ogromne menu, tak naprawdę, ważne rzeczy na twojej stronie firmowej powinny być znalezione maksymalnie przy kilku kliknięciach, tak aby nie trzeba było przeklikiwać się przez ogromne ilości poziomów, gdyż internauci mają o wiele mniejszą cierpliwość niż w realu, dlatego wiele osób podda się przy oglądaniu kolejnej podstrony na której znowu nie znaleźli tego co chcieli. Są niestety witryny które są tak rozbudowane, że nawet roboty wyszukiwarki Google mają problem aby dobrze zainwestować ich treść i muszą mieć do tego mapę, a jeżeli robot wyszukiwarki nie jest w stanie dobrze zaindeksować strony, to tym bardziej klient będzie miał o wiele mniejszą cierpliwość w ustaleniu gdzie na waszej stronie internetowej znajdzie interesującego informacje.
Jeżeli macie prostą stronę internetową oraz mały budżet reklamowy, nie przejmujcie się, na początek w zupełności to wystarczy, ważne jest aby bardziej rozbudować swoją stronę, niż mieć większy budżet reklamowy, bo jeżeli będziecie mieli dobrą stronę internetową z dobrą ofertą, to pozycjonowanie strony internetowej w Warszawie czy innym mieście, spowoduje że możecie pozyskać wielu nowych klientów i nie muszą to być topowe hasła bardzo drogie, mogą to być na początek o wiele tańsze hasła które jednak spowodują że już coraz więcej z miesiąca na miesiąc osób będzie docierało do waszej witryny firmowej, a w tym czasie zarabiając już na tych klientach będziecie mogli podnieść swój budżet reklamowy na kolejne hasła które ściągną do waszej firmy o wiele większą ilość klientów z Warszawy lub innych miast w Polsce.
Oczywiście zdarzają się branże w których konkurencyjność jest tak ogromna, że ciężko będzie znaleźć nisko budżetowe słowa kluczowe do pozycjonowania, oczywiście zależy to także od miasta, w Warszawie na pewno będzie o wiele trudniej znaleźć tanie hasła do pozycjonowania niż w jakiejś małej miejscowości gdzie firm konkurencyjnych jest mało i na te hasła pozycjonuje się o wiele mniej firm niż w Warszawie.
Ale dzięki naszemu ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu, podpowiemy jakie hasła wybrać do pozycjonowania tak abyście niezależnie od tego czy prowadzicie jednoosobową działalność gospodarczą od kilku dni, czy macie może firmę która już jest na rynku od wielu lat ale potrzebuję wejść do świata internetu, dobierzemy odpowiedni zakres słów kluczowych oraz zakres finansowy tak aby bez problemu móc pozyskiwać nowych klientów dla waszej firmy, przy waszym budżecie.
Pozycjonowanie strony internetowej – domniemania z internetu.
Mamy takie czasy, że wiele osób wypowiada się w internecie, nawet nie mając do tego merytorycznych podstaw. Niestety tak samo jest jeśli chodzi o pozycjonowanie stron internetowych, można na różnych forach, albo portalach społecznościowych znaleźć wypowiedzi osób które podają różne informacje, a nie są one poparte ich doświadczeniem tylko po prostu domysłami.
Ponieważ stron internetowych na świecie jest coraz więcej, tak jak kiedyś nie każda firma miała własną witrynę firmową, tak teraz nie ma już chyba działalności która nie ma strony internetowej. Dlatego coraz więcej firm docenia to, że są w internecie z własną stroną internetową nie spowoduje, że automatycznie klienci zaczną ich znajdywać, bo przecież takie miejsca jak wyszukiwarka Google, też ma określoną pojemność, dlatego firm na pierwszych miejscach na dane zapytanie, może być tylko stała liczba.
Wiele firm decyduje się na pozycjonowanie strony internetowej we własnym zakresie, niezależnie od tego czy mają swoją siedzibę na terenie Warszawy czy innego miasta, ma to sens ale pod warunkiem, że zatrudniają specjalistów od pozycjonowania, a nie robią to sami na podstawie informacji znalezionych w Internecie.
Pozycjonowanie strony internetowej w Warszawie albo innym mieście w Polsce, będzie bardzo trudne do wykonania, ponieważ w takim wielkim ośrodku jak stolica naszego kraju, firm jest tak duża liczba, że aby przebić się na najwyższe pozycje wyszukiwarki, trzeba wiedzieć bardzo dokładnie co powinno się zrobić.
Dlatego jeżeli szukacie informacji na temat pozycjonowania w internecie, warto jest skorzystać z doświadczonych firm, które na rynku są już od wielu lat tak jak nasza firma, a nie szukać informacji na portalach społecznościowych, czy forach internetowych, gdzie nie zawsze wypowiadają się osoby które naprawdę coś wiedzą na ten temat, jednocześnie w wielu przypadkach można zastanawiać się czy osoby podające nieprawdziwe informacje na temat pozycjonowania stron internetowych, nie robią tego specjalnie.
Dlatego jeżeli szukasz wiedzy na ten temat i chcesz samemu spróbować pozycjonować swoją stronę internetową w Warszawie albo innym mieście w Polsce, warto jest najpierw zasięgnąć wiedzę specjalistów. Oczywiście temat pozycjonowania strony internetowej jest tak rozległy, że nie da rady nauczyć kogoś w ciągu kilku godzin, czy nawet kilku dni, na to potrzebne są lata praktyki i wiedzy. Dlatego raczej jeżeli nie macie już specjalisty, który od wielu lat zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych, to zatrudnianie osoby która nigdy nie miała z tym do czynienia, pójdzie na jeden kurs i, według informacji z tego kursu zacznie pozycjonować waszą stronę internetową w wyszukiwarce w Warszawie, jest to raczej mało możliwe.
Dlatego zachęcamy do skontaktowania się z naszą firmą, gdzie chętnie odpowiemy na podstawowe informacje na temat pozycjonowania, oraz co oferujemy nasze usługi.
Wyślij maila ze słowami kluczowymi do wyceny – zrobimy bezpłatną, szybką wycenę:
[email protected] albo tel. : 506-34-35-42
A może zamiast pozycjonowania wystarczy zrobić płatne reklamy Google ads i strona automatycznie pójdzie też na wyższe pozycje?
No cóż czasami można spotkać w internecie, tego typu porady, gdzie ktoś pisze, że prowadzenie kampanii w systemie Google Ads spowoduje, że pozycja w wynikach organicznych podniesie się, niestety nie jest to takie proste i zupełnie jedno nie ma wpływu na drugie.
To można bardzo łatwo samemu szybko sprawdzić, bez wielkich testów, wystarczy zobaczyć czy firmy, które mają włączone reklamy w systemie Google Ads, wyświetlają się też na najwyższych pozycjach wyszukiwarce, gdyby taka zasada działała to byłoby to proste, ktoś kto jest z reklamą na pierwszej pozycji, jest też na pierwszej pozycji w pozycjonowaniu, ale tak to nie działa. System Google Ads jest bardzo dobrym i skutecznym systemem reklamowym i jak najbardziej można go rozważać do promocji swojej firmy, gdyż działa on bardzo szybko, w porównaniu do pozycjonowania na które potrzebne jest zazwyczaj kilka miesięcy, zanim wejdzie się z dobrymi słowami na wysokie pozycje, to w systemie Google Ads reklamowanie można rozpocząć właściwie z dnia na dzień.
Ale w kwestii plotek odnośnie właśnie połączenia tych dwóch systemów ze sobą, to musimy stanowczo powiedzieć, że włączenie kampanii reklamowej systemie Google AdWords, nie wpływa na pozycjonowanie waszej strony internetowej w wyszukiwarce w Warszawie czy innym mieście w Polsce.
Także taki system wspierający jest jak najbardziej zasadny, ale, jeżeli zastosujecie reklamy Google Ads tylko tymczasowo, to oczywiście popularność waszej strony internetowej będzie działała tylko tymczasowo a po wyłączeniu tych reklam, popularność spadnie, natomiast w przypadku pozycjonowania ją waszej strony internetowej w Warszawie czy w innym mieście w Polsce, pozycja przy dobrym pozycjonowaniu będą zazwyczaj tylko rosły, a wtedy można dodawać kolejne hasła, tak aby rozszerzać paletę haseł po których klienci znajdują waszą firmę.
Strategie pozycjonowania.
Firmy mają różne strategie pozycjonowania, jedni nastawiają się na szybkie wyniki i stawiają wszystko na szali ekspresowego osiągnięcia wyników, natomiast inne firmy powoli budują swoją obecność w internecie, my też jesteśmy po stronie tego aby skutecznie i powoli budować coraz większą ilość wartościowych linków prowadzących do waszej strony. Po pierwsze naturalnie wydający się przyrost linków, będzie doceniony bardziej przez wyszukiwarkę niż przybywające masowo dziennie wielkie ilości linków a potem przez długi czas nic i znowu co kilka dni jakieś masowe ogromne ilości linków, a pozycjonowanie waszej strony internetowej w profesjonalny sposób spowoduje, że wasza witryna zyska na widoczności wyszukiwarce co przełoży się na ilość klientów na waszej stronie, co jednocześnie przełoży się na ilość klientów waszej firmie.
Gdyż efekty pozycjonowania są jak najbardziej mierzalne, przecież bardzo łatwo można zobaczyć w zestawieniach Analytics jak zwiększa się ilość haseł po których klienci wchodzą na waszą stronę, ile osób wchodzi dziennie na waszą stronę a ile wchodził rok temu, oraz jaka jest ilość zamówień w przypadku sklepu internetowego, czy formularz wysyłane rok temu a teraz przy pozycjonowaniu.
Ponadto jeśli chodzi o pozycjonowanie warto je wykonywać choćby z kilku ważnych powodów takich jak:
- wzrost liczby internautów którzy będą wchodzili na waszą stronę internetową
- jeżeli macie sklep internetowy, to oczywiście większa ilość zamówień w waszym sklepie internetowym
-zwiększenie rozpoznawalności waszej marki zarówno w internecie jak i w świecie realnym - lepsza widoczność na tle konkurencji
- i o wiele lepszy ogólny wizerunek waszej firmy, gdyż teraz wiele osób chcąc coś zamówić niezależnie czy jest to produkt czy usługa, najpierw sprawdza w internecie opinie o danej firmie, a jeśli znajdzie was w wielu miejscach na różne hasła, jest to na pewno postrzegane na plus
Dlatego jeżeli rozważacie skuteczną formę reklamy, pozycjonowanie waszej strony internetowej w Warszawie lub innym mieście w Polsce, będzie niekwestionowanym według nas numerem 1, jeśli chodzi o marketing waszej firmy, szczególnie że telefon komórkowy to jest coś co w chwili obecnej ma przy sobie prawdopodobnie każdy dorosły w Polsce, a na większości z nich jest wyszukiwarka Google, czyli można domniemywać że popularność internetu będzie w Polsce coraz większa.
Czy zbieranie linków pomaga w pozycjonowaniu?
Tak oczywiście jeżeli jakaś strona ma w internecie wiele innych stron, które prowadzą do nich właśnie poprzez linkowanie, to wyszukiwarki lepiej oceniają taką stronę, ale ważne jest jakiej jakości są te linki przychodzące. Inną wartość będzie miał link, który jest umieszczony w katalogu darmowych stron internetowych, w którym jest milion innych stron i linków wychodzących, a inną wartość będzie miał link wychodzący z artykułu na znanym portalu informacyjnym. Ponieważ ogromne znaczenie ma jakość, czyli zaufanie wyszukiwarki do danego portalu, im bardziej wiarygodna jest dana strona, tym bardziej wyszukiwarka ocenia pozytywnie, takie linki wychodzące do innych stron.
Jednakże nie należy skupiać się na tym aby pozyskać jakąś nie wiadomo, jak wielką ilość linków przychodzących do waszej strony, gdyż tak jak w wielu innych rzeczach w życiu nie liczy się ilość, ale liczy się jakość, dlatego lepiej zdobyć kilka linków miesięcznie, które będą miały ogromną wartość w oczach wyszukiwarki, niż dodać kilkaset linków w ciągu jednego dnia, z portali, lub forów, lub katalogów, które nie będą miały żadnego znaczenia, a nawet wprost przeciwnie, mogą spowodować obniżenie rankingu zaufania do twojej witryny w oczach wyszukiwarki. Poza linkowaniem z różnych portali, oczywiście twoja witryna musi spełniać wiele innych wymogów, ale według nas warto, być wysoko w wyszukiwarce Google, na skuteczne hasła, bo to będzie według nas w chwili obecnej najlepszą formą reklamy dla waszej firmy. Oczywiście chcąc się reklamować się w Internecie, trzeba mieć odpowiednią strategię, tak aby cierpliwie budować pozycję, tak samo jak cierpliwie powinno się budować pozycję firmy w świecie rzeczywistym.
Czy jest jedna rzecz którą wystarczy zrobić aby wypozycjonować swoją stronę?
Nadal spotykamy się z takimi pytaniami, od osób piszących do nas, albo dzwoniących, które znalazły w internecie jakieś złoty środek, że należy na przykład wielokrotnie wpisać pozycjonowane słowo na stronie, ale wielokrotnie w znaczeniu 200 razy jedno za drugim i oni to wpisali a to nadal nie działa…
Kiedyś na samym początku wyszukiwarki Google, pozycjonowanie rzeczywiście można było sprowadzać do tego, kto wpisał więcej razy pozycjonowane hasło w dziwnych miejscach na stronie, a jeszcze czasami zmienił kolor tekstu, natomiast to było w czasach o których już w większości z nas nie pamięta, możliwe, że są jeszcze osoby, które uważają że należy dalej tak robić, ale to już dawno nie działa.
Wyszukiwarka analizuje setki punktów zarówno na stronie jak i w internecie, dlatego jeden super pomysł, nie rozwiąże sytuacji, dlatego jeżeli czytasz w internecie na różnych forach, różne porady na temat pozycjonowania, to według nas lepiej się zgłosić do firmy, która ma doświadczenie, takiej jak nasza lub innej, niż samemu próbować i testować pomysły z internetu, gdyż niektórych działań, potem – tak łatwo nie odkręci się. Pozycjonowanie strony internetowej czy w Warszawie, czy w jakimś innym mieście w Polsce, to szereg elementów, które należy wykonać zarówno na samej stronie jak i poza nią, takie jak jakość publikowanych treści, jakość optymalizacji kodu, znaczniki typu, oraz dobrania unikalnych słów kluczowych i unikalnych treści, a nie pisania zdań, w których w kółko występują pozycjonowane hasła. Dlatego jeżeli szukacie firmy w Warszawie czy w innym mieście w Polsce, która zajmie się pozycjonowaniem waszej strony, to według nas lepiej zlecić to specjalistom, którzy są od lat na rynku – niż próbować samemu to zrobić.
Jaka jest różnica pomiędzy SEO a pozycjonowaniem?
Zapewne często w internecie spotykacie się z wymiennym stosowaniem określeń pozycjonowanie i SEO ale te pojęcia nie znaczą tego samego. SEO jest bardzo ważnym elementem pozycjonowania, bez niego przy obecnym algorytmie wyszukiwarki Google nie uda się uzyskać zadowalających efektów w zdobyciu pierwszych pozycji w wynikach organicznych.
Czyli można powiedzieć że SEO to taki fundament, a pozycjonowanie to potem reszta tego domu. Czyli jeżeli nie zrobimy SEO, nie będziemy mogli nadbudować reszty, czyli tak samo jak w domu bez fundamentu nie uda się postawić go na stabilnym gruncie i utrzymać tam, tak samo w reklamie internetowej w wynikach organicznych, bez dobrego SEO nie będzie dobrych wyników pozycjonowania.
Ponieważ wszelkie działania pozycjonerskie mają na celu wykonanie trwałej konstrukcji w wynikach organicznych dla twojej witryny firmowej, dlatego potrzebujesz dobrego planowania i wdrożenia SEO, a potem dobrego zaplanowania i wdrożenia pozycjonowania, dlatego zleć to fachowcom. Wiedza która jest dostępna obecnie na forach internetowych, często jest wiedzą sprzed wielu lat a nawet jeśli założymy że kiedyś była aktualna, to teraz raczej już się zdezaktualizowała. A ponieważ wysoka pozycja w wynikach organicznych spowoduje, wzrost sprzedaży twoich usług lub produktów, to dobrze byłoby mieć tutaj solidny fundament aby to kiedyś się raptownie nie zawaliło …
Powtórzmy więc jeszcze raz czym jest tak naprawdę SEO. Bo wiele osób myli tą z pozycjonowaniem i pyta się często czy może zlecić SEO, ale ma na myśli pozycjonowanie.
A więc SEO jest skrótem pochodzącym z angielskiego Search Engine Optimization. Czyli można powiedzieć po polsku że jest to optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe. Czyli przy tej czynności chodzi o to aby wyszukiwarka pozytywnie oceniła zawartość merytoryczną strony, oraz jej techniczne aspekty jak na przykład prędkość wczytywania się zdjęć czy samej strony. Wyszukiwarki tak zarówno jak Google jak i inne, mają swoje algorytmy, które sprawdzają czy dana strona spełnia ich wymagania, A ta algorytmy powstałe na podstawie badań zachowania internautów, czyli na przykład czy ktoś kto wchodzi na stronę jest w stanie poczekać minutę aż wczyta się Mona komórce zdjęcie, czy wyjdzie i ile procent tych osób wyszło po 5 sekundach a ile po pół minucie. I zazwyczaj jest tak że tylko wtedy kiedy zostaną spełnione wymagania wyszukiwarek, strona internetowa może pokazać się wysoko w wynikach pozycjonowania, czyli jeżeli ktoś myśli że dzięki pozycjonowaniu pokaże na pierwszej pozycji strony która składa się z jednej landing page’owej strony, która bardzo długo wczytuje jakieś ogromne zdjęcie nawet na komputerze, to szansa na to jest bardzo mała.
SEO to na przykład sprawdzenie treści zawartych na stronie i dostosowanie ich w taki sposób żeby zarówno było ich dużo, jaki żeby merytorycznie spełniały najwyższe wymagania, czyli żeby były oryginalne, dobrze napisane, poprawnie językowo, z odpowiednią strukturą kodu i treści. Oczywiście jeżeli ktoś myśli o pozycjonowaniu się na konkretne hasła to do najważniejszych podstawowych elementów SEO należy umieszczenie na stronie dobrze dobranych fraz kluczowych na których zależy osobie prowadzącej stronę. wtedy wyszukiwarka ocenia o wiele lepiej taką stronę i dzięki pozycjonowaniu o wiele szybciej można by pozycjonować A w niektórych przypadkach jest to jedyna możliwość żeby wypozycjonować na dane hasło taką stronę, czyli musi być dobrze zoptymalizowana. Oczywiście na SEO, składa się wiele czynników tutaj omawiamy tylko główne, takie jak zarządzanie treścią na stronie, zdjęciami, danymi metrycznymi i, budową kodu strony, prędkości wczytywania się strony, czyli globalnie chodzi o to aby tak zoptymalizować kod strony, aby był on doskonale czytelny dla wyszukiwarki, a jednocześnie dla użytkownika, gdyż wszystkie wymagania wyszukiwarki powstają na podstawie wymagań użytkowników, oczywiście bardzo ważną rolę odegrają też linki przychodzące do twojej strony internetowej, bardzo ważna jest ich liczba, ale przede wszystkim ich jakość, czyli źródło z którego pochodzą.
A jeżeli szukasz pozycjonowania lokalnego w jednym z innych miast w Polsce, zapraszamy na jedną z naszych lokalnych podstron:
Pozycjonowanie Rembertów, Pozycjonowanie Mokotów, Pozycjonowanie Ursynów, Pozycjonowanie Bemowo, Pozycjonowanie Śródmieście, Pozycjonowanie Bielsko Biała