Na pewno zauważyłeś już dawno, że w chwili obecnej ogromna większość dorosłych Polaków ma zawsze przy sobie telefon. Zapewne bardzo wielu z nas ma też na nim dostęp do internetu. A kiedy szukamy czegoś będąc na mieście (pomocy drogowej, taksówki itd) często używamy wyszukiwarki Google.
Jest to okazja, którą mogą wykorzystać firmy chcące trafić ze swoją ofertą do osób wyszukujących czegoś w internecie.
Idealną formą reklamy są tak zwane linki sponsorowane w mobilnej wyszukiwarce Google czyli Google Ads (dawniej Adwords).
Działa to tak, że kiedy ktoś wyszukuje na telefonie w google.pl np: „chińska restauracja gdańsk” reklama Twojej restauracji może pokazać się jako pierwsza na liście wyników Google.
Za taką reklamę płacisz jak ktoś kliknie w Twoje ogłoszenie i wejdzie na Twoja stronę internetową. Potem reszta zależy już tylko od Ciebie – jak dobrze masz przygotowaną stronę na przyjęcie klientów. Jeżeli ceny są atrakcyjne, oferta ciekawa a mail działa, a na telefonie czeka pracownik który miło i grzecznie odpowie na wszelkie pytania klienta to właściwie jesteś już krok od pozyskania takiego klienta może i na stałe.
Koszty reklamy w Google Ads (dawniej Adwords) są zależne od rodzaju reklamy, haseł, miasta (Warszawa czy mniejsza konkurencja) ale są one o wiele niższe niż reklama w tv czy w radio.
Wycenę takiej kampanii możemy przygotować bardzo szybko i całkowicie bezpłatnie – więcej na temat reklamy w Google Ads znajdziesz tutaj.
Zapraszamy do kontaktu poprzez maila: [email protected] lub telefonicznie: (22) 373-07-38 lub 506-34-35-42