Zmiana definicji reklamy u góry strony

Internet
adwords, google, pozycjonowanie
Pozycja reklamy na górze strony

Google zmienia definicję reklamy Google Ads u góry strony. Teraz taka reklama będzie mogła pokazywać się także pod wynikami organicznymi. Jest to przygotowanie do uruchomienia w Polsce wyszukiwarki z podpowiedziami sztucznej inteligencji.

Nowa definicja:

Reklamy u góry strony sąsiadują z najlepszymi bezpłatnymi wynikami wyszukiwania. Reklamy u góry strony znajdują się zwykle nad najlepszymi bezpłatnymi wynikami wyszukiwania, jednak w przypadku niektórych zapytań mogą się wyświetlać pod nimi. Miejsce docelowe reklam u góry strony ma charakter dynamiczny i może się zmieniać w zależności od wyszukiwania przeprowadzonego przez użytkownika.

Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Więcej.
Dostosuj Odrzuć wszystkie Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek